کد خبر: ۵۹۸۳
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس

1300 نفر در طرح مهرواره بانور شرکت داشته اند

سنایی مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی فارس از ثبت نام 1300 نفر بانو تا کنون در طرح مهرواره بانور در استان خبر داد .
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت دکتر صدیقه سنایی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت : سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس " قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" مکلف به انجام فعالیت در حوزه خانواده ، در سه محور ازدواج، طلاق، جمعیت است.

وی افزود : بر این اساس بنیاد هدایت و اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ، با همکاری دیگر نهادها و سازمان های مرتبط فرهنکی اقدام به طراحی جشنواره ای ویژه بانوان در حوزه خانواده با عنوان "مهرواره بانور" و با هدف حل مسائل خانواده در محله با محوریت بانوان مسجدی، شریکه الامامان (همسر امامان محله ) در دو بخش حل مسائل محله و روایت خاطرات و تجارب کرده است.

سنایی اضافه کرد : در استان فارس ابتدا جلسات متعددی در شهر شیراز و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها با مسئولیت امور بانوان  با مسئول بسیج خواهران ، مسئولین خانه های قرآنی ، خانم های راهیار و بانوان فعال فرهنگی  جهت تبیین و تشریح طرح صورت گرفته که بحمدالله از این طرح اقبال خوبی شده است و تا به حال بیش از هزار و سیصد نفر در این طرح شرکت کرده اند.

همچنین مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات استان ابراز امیدواری کرد که تا پایان محلت ثبت نام در تاریخ 22 مهر ماه سال جاری ، افراد بیشتری در این طرح شرکت کنند و از ایده های بیشتری در زمینه حل مشکلات خانواده برخوردار خواهیم شد.

گفتنی است متقاضیان برای شرکت در جشنواره مهواره بانور می توانند عدد 1 را به شماره 5000175 ارسال نمایند . یا از طریق سایت www.mehrvare-banoor.ir  اقدام کنند .

 

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار