کد خبر: ۶۱۱۴

برگزاری دو کرسی تلاوت قرآن در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری دو کرسی تلاوت قرآن کریم همزمان با دهه آخر صفر در این شهرستان خبر داد.
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

برگزاری دو کرسی‌ تلاوت قرآن در ملایر

به گزارش پایگاه خبری نهضت، ایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از همدان با اشاره به برنامه‌های این اداره همزمان با دهه آخر ماه صفر اظهار کرد: مراسم ختم قرآن کریم به‌صورت مجازی در اربعین حسینی برگزار شد. همچنین این مراسم معنوی ۲۸ ماه صفر برگزار خواهد شد که ثواب این ختم قرآن به پیشگاه امام حسین(ع) پیامبر اکرم(ص)، امام رضا(ع) و امام حسن(ع) هدیه می‌شود.

وی از برگزاری دو کرسی تلاوت در مساجد ملایر خبر داد و گفت: این محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته شهرستان برگزار می‌شود و یکی از روحانیون آیات تلاوت شده را شرح و توضیح می‌دهد.

یارمحمدی برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری به‌مناسبت دهه آخر ماه صفر در مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی و چاپ برگه‌های ختم قرآن به‌صورت جزء‌خوانی و توزیع در هیئت‌ها به‌منظور ختم قرآن را از دیگر برنامه‌های واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر برشمرد.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه امسال در شب و روز عاشورا نیز بیش از ۲۰ ختم کامل قرآن کریم در شهر ملایر انجام و ثواب آن به پیشگاه مقدس حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) اهدا شد، اظهار کرد: در یکی از موکب‌های شهرستان نیز به همت یکی از خانه‌های قرآن روستایی برنامه‌های قرآنی در حال انجام است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار