بیانیه تشکر تبلیغات‌ اسلامی آذربایجان‌غربی از مردم ارومیه به مناسبت حضور در مراسم جاماندگان اربعین

سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی طی بیانیه‌ای از مردم ارومیه به مناسبت حضور در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین تشکر کرد.
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

بیانیه تشکر تبلیغات‌ اسلامی آذربایجان‌غربی از مردم ارومیه به مناسبت حضور در مراسم جاماندگان اربعین

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی طبق بیانیه‌ای از حضور مردم ارومیه در جاماندگان اربعین حسینی ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا حُیِّیتُمْ بِتَحِیَّةٍ فَحَیُّوا بِأَحْسَنَ مِنْهَا أَوْ رُدُّوهَا ۗ إِنَّ اللَّهَ کَانَ عَلَىٰ کُلِّ شَیْءٍ حَسِیبًا (نساء ۸۶)

سلام بر حسین که تا ابد آتش عشق به آستان او در قلب آزادگان جهان فروزان و گرمابخش است.

صلوات و سلام خداوند و ملائکه الهی بر شما امت حسینی در جای‌جای استان آذربایجان‌غربی باکری‌پرور؛ درشهر و روستا، زن و مرد و کوچک و بزرگ در مراسم جاماندگان اربعین ١۴٠١، که گوشه‌ای از عشق و دلدادگی به سالار شهیدان و شهدای کربلا را به نمایش گذاشته، ثابت کردید تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان امامت و ولایت، بی‌ارزش است و در اراده‌های پولادین شما مردم ولایت‌مدار و پیرو اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) خللی ایجاد نمی‌کند.

همت‌های مؤمنانه و عقلانیت حکیمانه شما همراه با شور و شوق حسینی بار دیگر اثبات کرد که «پایتخت خادمان سیدالشهدا» لقبی شایسته و مدال افتخاری برازنده برای مردمان باصفای دیار آذربایجان است.

جا دارد از همه دست‌اندرکاران و همراهان که نقشی در شکل‌گیری این حماسه عظیم ایفا نمودند تشکر و قدردانی کنیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

اداره کل تبلیغات استان آذربایجان‌غربی

ارسال نظر