کد خبر: ۶۱۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد:

تبلیغات اسلامی یزد برای اجرای برنامه‌ها به بودجه و نیروی متخصص نیاز دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: این اداره‌ کل برای اجرای برنامه‌های متنوع و متکثر خود به بودجه و نیروی انسانی متخصص در حوزه‌های مختلف نیاز دارد.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

تبلیغات اسلامی یزد برای اجرای برنامه‌ها به بودجه و نیروی متخصص نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران استان افزود: بودجه سالانه فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با ۱۱ دفتر و بخش‌های مختلف فقط حدود ۶ میلیارد ریال است که به هیچ وجه نمی‌توان برای تحقق اهداف و برنامه‌ها اقدام کرد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اهمیت فعالت‌های فرهنگی و مذهبی در جامعه به خصوص تهدید نرم دشمنان باید بودجه و نیروی انسانی تبلیغات اسلامی در حد کافی باشد.

نجیمی بیان کرد: برای حل مشکل به خصوص در یزد که توقع از اداره‌کل تبلیغات اسلامی فراوان است باید مسئولان ارشد استان بیش از گذشته در تقویت این مجموعه اقدام کنند.

وی در ادامه به اقدامات این اداره‌کل به مناسبت محرم و صفر اشاره کرد و گفت: ۶۵ روحانی در پیاده روی اربعین با حضور در موکب‌های مختلف نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اقدام کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: برگزاری عزاداری در روز اربعین حسینی در سطح استان با همکاری بخش‌های مختلف و مردم و تشکل‌ها مناسب و بدون مشکل برگزار شد.

نجیمی با اشاره به اینکه در یک سوم مساجد استان یزد هم‌اکنون نمازصبح به جماعت اقامه می شود توسعه آن را جزو برنامه‌های مهمی ذکر کرد که پیگیری می‌شود.

وی در خصوص ساماندهی هیات‌های مذهبی در محرم و صفر گفت: هیچ منع و مانعی در اجرای عزاداری و سوگواری حضرت امام حسین (ع) در یزد وجود ندارد ولی باید مطالب و نوحه‌ها فاخر، ارزشمند و دارای پیام باشد .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار