کد خبر: ۶۲۴۹

خروش هیأت‌های مذهبی قم علیه اغتشاشگران

هزاران نفر از مردم مومن و انقلابی قم برای عزاداری سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و اعتراض به هتک حرمت قرآن و مقدسات در اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) شرکت کردند.
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

به گزارش نهضت، اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در قم برگزار شد و هزاران نفر از هیأت‌های مذهبی، جامعه قرآنی، تشکل‌های مردمی و اقشار مختلف مردم در این مراسم شرکت کردند.

این مراسم با تجمع عزاداران در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) و قرائت زیارت رسول الله(ص) آغاز شد و سپس عزاداران به سمت دفتر مقام معظم رهبری حرکت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم در حالی که سینه‌زنی می‌کردند با شعارهای حماسی و انقلابی، با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید پیمان کرده و اغتشاش‌های اخیر و هتک حرمت قرآن کریم و مقدسات را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام علی احتشام یکی از خطبای قم در این مراسم عدم برخورد شدید با کافران را یکی از دلایل بروز این فتنه دانست و گفت: اگر در نهادهای کشور، پیوست «اشداء علی الکفار» و برخورد شدید با  کفار، ظالم و مستکبر قوی نباشد، باز هم باید منتظر چنین اتفاق‌هایی باشیم.

آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز در این مراسم با تمجید از امامین انقلاب اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) شخصیتی ممتاز بود و انقلابی را پایه گذاری کرد که با انقلاب‌های دیگر برتری داشت. ایشان گروه مسلح نداشتند و انقلاب اسلامی یک حرکت تروریستی و مسلحانه نبود.

وی افزود: امام فعلی ما حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای هم آن قدر جامع حرکت می‌کنند که علما و متخصصان به این درایت‌های حضرت آقا، واقعا حیرت زده می‌مانند.

آیت‌الله صدیقی با تاکید بر اینکه مرم باید کار را داره کنند و همواره کمک رهبری باشند، بیان داشت: هر جا که لازم بوده، دولت کم آورده یا کم گذاشته، ملت خودشان را صاحب اصلی این دین و این انقلاب می‌دانند.

ارسال نظر