کد خبر: ۶۳۲۷
با صدور پیامی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، درگذشت خانم «فرزانه پزشکی» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی با صدور پیامی، درگذشت خانم «فرزانه پزشکی»، فعال، مجاهد فرهنگی و مدرس دانشگاه را به خانوادۀ مرحومه و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تسلیت گفت.
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد قمی» با صدور پیامی، درگذشت خانم «فرزانه پزشکی»، فعال، مجاهد فرهنگی و مدرس دانشگاه را به خانوادۀ مرحومه و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

 

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی -  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مجاهد فرهنگی سرکار خانم فرزانه پزشکی، باعث تأثر و تألم فراوان اهالی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شد.
عمر کوتاه، ولی پربرکت او مشحون از اهتمام و مجاهدت شبانه‌روزی برای تحکیم ارتباطات ولایی بین اهالی فرهنگ و هنر ایرانِ سرافراز بر پایۀ محبت و مساوات بود.
خلوص، گمنامی و تأسی از سیره فاطمه زهرا سلام الله علیها، ارکان حرکت این بانوی حسینی خو و فاطمی روش است.
ضروری است تا ثبت و روایت زیست مجاهدانۀ ایشان در دستور کار قرار گیرد تا برای دوست‌داران فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، چراغ و راه‌نما باشد.
رحلت این مجاهد و مادر نمونه را به همسر بزرگوار و دلداده‌اش، خانوادۀ محترم‌شان و جبهۀ فرهنگی انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال صبر و سکینه برای بازماندگان و رحمت و مغفرت الهی برای مرحومه را خواستارم.
ان شاءالله خدای تبارک و تعالی اسباب جبران این فقدان را برای هنر انقلاب اسلامی فراهم کند.

 خانم فرزانه پزشکی فعال و مجاهد فرهنگی؛ مدرس دانشگاه بود و بیش از یک دهه سردبیری، کارگردانی و ایده پردازی بسیاری از برنامه‌های صدا و سیما را برعهده داشت وی ششم مهر جاری در جاده دچارسانحه شده و بر اثر عوارض این سانحه، دار فانی را وداع گفت. 

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار