کد خبر: ۶۴۰۳
مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد:

ضرورت مدیریت افکار عمومی در زمان جنگ رسانه‌ای

مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در زمان جنگ رسانه‌ای، مدیریت افکار عمومی، امری بسیار لازم و ضروری است.
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام جنتی - مدیر کل امورمبلغین سازمان تبلیغات اسلامی- در نشست تولیدکنندگان محتوای تبلیغی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی-  و دیگر روحانیون فعال درحوزه فرهنگی درسالن شهید زین الدین سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به کلام رهبر انقلاب اسلامی درتنفیذ حکم ریاست جمهوری آیت الله رئیسی اظهار داشت: رهبر انقلاب با پیش بینی شرایط امروز کشور فرمودند امروز بیشترین تحرک دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، تحرکات جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای است. دشمنان درصددند با جنگ رسانه ای بر افکارعمومی کشور‌ها تسلط پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: در زمان جنگ رسانه‌ای، مدیریت افکارعمومی امری بسیار لازم و ضروری است و بهترین کاربرای مقابله با جنگ نرم دشمنان و خنثی سازی تبلیغات مسموم آنها، تولید محتوای مناسب است.

 مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت حجاب برای کشور اسلامی و توجه به هویت بانوان خاطر نشان کرد: باید در مسئله حجاب، تولید محتوای مناسبی داشته باشیم تا درفضای مجازی و حقیقی انعکاس داده شود و به دست مردم و مخاطبان مورد نظر برسد.

حجت الاسلام جنتی همچنین افزود: تولیدات محتوایی، بسیار مهم و ارزشمند است، موضوعی که این روزها در آن به شدت کمبود و کاستی دیده می‌شود،  تولیدمحتوا است. از این رو باید محتوا‌های لازم، جمع آوری شده و از طریق رسانه و روش‌های دیگر به مخاطبان رسانده شود.

درجریان این نشست، از تولیدکنندگان محتوای تبلیغی محرم نیز تجلیل و قدردانی شد وهمچنین در رابطه با محتوای تبلیغی ایام فاطمیه نیز بحث و گفت و گو صورت گرفت.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار