کد خبر: ۶۴۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

جهاد تبیین و روشنگری نیاز امروز کشور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی جهاد تبیین و روشنگری را نیاز امروز کشور دانست و تصریح کرد: بیان دقیق و شفاف مبانی اسلام ناب از سوءاستفاده افرادی که بخواهند مبانی و موضعی را به اسلام نسبت دهند جلوگیری می‌کند.
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

جهاد تبیین و روشنگری نیاز امروز کشور است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد پیرامون آشوب‌های خیابانی در هفته‌های گذشته، به نقش حوزویان و مبلغان در روشنگری مردم در این شرایط اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین نقشی که امروز طلاب و مبلغین می‌توانند ایفا کنند پرداختن به مسئله تبیین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت حضور فعال حوزویان در عرصه جهاد تبیین، افزود: ما باید بتوانیم در این عرصه با دقت، واقعیت‌های جامعه را نشان دهیم و آنچه واقعیت‌های حکمرانی اسلامی است را دقیق بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیان دقیق و شفاف مبانی اسلام ناب از سوءاستفاده افرادی که بخواهند مبانی و موضعی را به اسلام نسبت دهند جلوگیری می‌کند، افزود: اسلام ناب مسائلی را مدنظر دارد که به زندگی بهتر انسان‌ها در دنیا کمک می‌کند و امروز نقش اصلی حوزه‌های علمیه این است که با حضور فعال و پررنگ خودشان در عرصه جهاد تبیین به‌عنوان یک فریضه فوری نقش‌آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی مبلغان حوزه در جامعه اسلامی، اظهار کرد: مبلغین و ائمه جماعات زوایای مختلف دین را برای مردم بیان کنند، این تبیین و روشنگری کمک می‌کند که مردم بهتر و آگاهانه‌تر انتخاب کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار