کد خبر: ۶۴۸۸
با صدور پیامی به مناسبت درگذشت شاعر آیینی و پیرغلام مخلص اهل بیت (ع)

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، درگذشت «حاج سید رضا مؤید خراسانی» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با صدور پیامی، درگذشت «حاج سید رضا مؤید خراسانی» - شاعر آئینی، خادم الرضا و پیر غلام مخلص اهل بیت (ع) - را تسلیت گفت.
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت «حاج سید رضا مؤید خراسانی» شاعر آیینی و پیرغلام مخلص اهل بیت (ع)


به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - با صدور پیامی درگذشت «حاج سید رضا مؤید خراسانی» - شاعر آیینی، خادم الرضا و پیرغلام مخلص اهل بیت (ع)» - را تسلیت گفت.
متن پیام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به این شرح است:
متأسفانه با خبر شدم پیرغلام مخلص، هنرمند پیشکسوت، خادم‌الرضا (ع) و شاعر آیینی کشور، جناب آقای حاج سید رضا مؤید خراسانی، که طبع زلال خود را بر سر سفره‌ی حضرات معصومین و آل‌الله (علیهم‌السلام) روان نمود و صرف کرد، به دیدار معبود شتافت و دست از دنیای دانی کشید.
اشعار رثا و قریحه‌ی پرجاذبه ایشان در شعر، همواره در خدمت مضامین والای دینی و انقلابی بود که بی‌شک اندوخته اخروی ایشان خواهد شد؛ به اذن‌الله تعالی.
درگذشت ایشان را - که حقیقتاً ثلمه‌ای بر ادبیات و شعر آیینی است - به مردم شریف و مسلمان ایران بالاخص اهالی خراسان، خانواده محترم و مکرم ایشان و دوستان و شاگرانش تسلیت عرض می‌کنم و همنشینی با حضرت معصومین و علو درجات برای آن فقید سعید و صبر برای بازماندگان و وابستگان را از خداوند منان مسئلت دارم.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار