کد خبر: ۶۵۱۴
به مناسبت هفته وحدت برگزار شد:

نشست آموزشی «وحدت اسلامی در نگاه امامین انقلاب» ویژه کارکنان تبلیغات اسلامی استان اصفهان

نشست آموزشی با موضوع «وحدت اسلامی در نگاه امامین انقلاب» با حضور کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در این نشست که 17 مردادماه به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد، حجت الاسلام محمد تیموری استاد حوزه و دانشگاه، انسان سازی، جامعه سازی و تمدن سازی را از اهداف پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلّم) بیان کرد و افزود: معنای صحیح وحدت، پیوند اجتماعی مردم حول محور توحید و نفی نظام سلطه است.

وی گفت: مسأله وحدت موضوعی پذیرفته شده برای همه است ولی در تزاحم حفظ وحدت با دیگر امور مثل ترویج تشیع یا اعلام برائت از دشمنان اهل بیت علیهم السلام دیدگاه ها و رفتارها متفاوت می‌شود.

حجت الاسلام تیموری احترام به مقدسات مذاهب اسلامی، ارائه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، توجه به اعیاد اسلامی، گسترش آگاهی‌های دینی، اجتناب از دعواهای اعتقادی در فضای جامعه و شناخت دشمن و مبارزه را از راهکارهای تقویت وحدت بیان کرد.

این کارشناس حوزه فرق و مذاهب همچنین در خصوص مراتب وحدت، جلوه های وحدت در سیره معصومین (علیهم السلام) و تبیین نمونه هایی از وحدت و تفرقه در امت اسلام مطالبی بیان کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار