کد خبر: ۶۵۹۳
راهیار بنیاد هدایت؛

پویش روایت روشنایی در البرز برگزار می‌شود/تمام فعالیت‌ها باید پیوست رسانه ای داشته باشد

راهیار بنیاد هدایت در استان البرز با اشاره به برگزاری پویش روایت روشنایی در استان البرز، گفت: دشمن سعی دارد نسل جوان را به بیراهه بکشاند، از این روز باید جبهه انقلابی با جهاد در عرصه تبیین مسائل در جنگ تبلیغاتی به یک مهاجم تبدیل شود چرا که دفاع کافی نیست.
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرنگار نهضت از کرج، حجت الاسلام محسن ملکی، راهیار بنیاد هدایت در استان البرز، امروز درجمع اصحاب رسانه از برگزاری پویش روایت روشنایی در استان البرز خبر داد و گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه ای و تبلیغات رسانه ای است و بُرد با کسی است که در فضای رسانه ای فعالیت کند و بلکه در این مسیر لازم است مجاهده کند.

وی ادامه داد: امروز دشمن با هجمه‌های رسانه ای علیه مبانی نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کند و تلاش دارد تا جوانان را به انحراف بکشاند.

راهیار بنیاد هدایت افزود: امروز وظیفه داریم به تمام کار های خود پیوست رسانه ای بدهیم و باید قربتاً الی الله کار‌های خود را رسانه ای کنیم و نشان دهیم بچه های جبهه انقلاب در حال کار هستند و ترسی هم نداشته باشیم که متهم به ریا و خودنمایی شویم.

ملکی با اشاره به ضرورت رسانه ای کردن فعالیت‌های مسجدی‌ها، گفت: مسجد به عنوان پایگاه اجتماعی که باید محور همه فعالیت‌ها بشود، تمام فعالیت‌هایش به خصوص در امور فرهنگی و اجتماعی و کمک به محرومین و گره گشایی از مردم نیاز به پیوست رسانه ای دارد.

وی اطلاع رسانی به جامعه را باعث هم افزایی فعالیت‌ها دانست و افزود: وقتی مردم از فعالیت های ما با خبر می شوند، کار ما ضریب می خورد و با دیدن فعالیت‌های ما الگو می‌گیرند و باعث گسترش خیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید در جنگ تبلیغاتی مهاجم باشیم و دفاع کافی نیست، یادآور شد: فعالیت رسانه ای یکی از اولویت گ‌هاست و کسی که از آن غفلت کند یا بی خبر است و یا در خواب عمیق فر رفته باید بیدار و نسبت به این امر آگاه شود.

گفتنی است، پویش روایت روشنایی با محوریت امام محله و همراهی مردم در مساجد که مایه روشنایی و چراغ محله هستند شروع به کار کرد.

این پویش با هدف در نظر گرفتن مسجد به عنوان مرکز محله، منبع روشنایی، سرمنشأ رشد و شکوفایی محله طراحی شده است.

در این پویش تمامی امامان محله، مبلغان شاخص، همسران و فرزندان روحانیون و گروه های تولید محتوای فعال در مسجد می‌توانند روشنایی ها را روایت کنند.

افراد شرکت کننده در این پویش می‌توانند در صفحات یا کانال‌های شخصی، صفحات یا کانال‌های مساجد محله و پایگاه های خبری و رسانه ای استانی محتوا را انتشار کنند.

راویان می‌توانند از طریق انتشار یادداشت کوتاه، داستان، یادداشت روایی، تک عکس یا گزارش تصویری و نظایر آن اقدامات خود را به سمع و نظر دیگران برسانند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار