کد خبر: ۶۶۰۷

حجاب ابزار قدرتمند استکبارستیزی است

نماینده تشکل‌های مردمی بانوان اردبیل گفت: حجاب ابزاری قدرتمند و سلاحی برنده در برابر یاوه‌اندیشی‌های استکبار جهانی است.
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، آمنه عالم راثی  در تجمع بزرگ بانوان تاریخ‌ساز ایران قوی در اردبیل اظهار کرد: دنیا امروز با یک کشور مستقل و قوی مشکل دارد و با تمام توان و قوا در برابر این استقلال ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه در هیچ نقطه‌ای از دنیا به یک کشور به اندازه ایران هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی و روانی وارد نشده است، تصریح کرد: امروز استکبار جهانی با وقاحت تمام سردار ملی ما را ترور کرده و خود به آن اعتراف می‌کند که این عمل نشان از دنائت، پستی و ضلالت آنها در قبال ایران قوی است.

نماینده تشکل‌های مردمی بانوان اردبیل زمان‌شناسی بانوان کشور در مقابل توطئه‌افکنی‌های غرب را یادآور شد و گفت: پشتوانه بزرگ کشور مستقل و قوی ایران، بانوان ارزشی و ولایتمداری هستند که هرگاه کشور به حضور آنها نیاز داشته پشت نظام را خالی نکردند و با درک موقعیت کشور به عرصه آمدند.

عالم راثی با بیان اینکه امروز اغتشاشات و آشوب‌های روی داده نشان می‌دهد دشمن به بهانه‌های واهی سعی در ایجاد تفرقه در کشور است، افزود: نه گرانی‌های موجود در جامعه و نه اوضاع اخیر اقتصادی هیچکدام دلیل این فتنه‌انگیزی‌ها نیست بلکه دشمن می‌خواهد با مقوله حجاب و طرح آزادی زنان قلب جامعه یعنی بانوان را هدف قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها دشمن با طراحی آشوب در کشور می‌خواهد جامعه را با تنش مواجه کرده و اقشار مختلف مردم را بر علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی تحریک کند اما زهی خیال باطل که ملت ما آگاه و روشن در مسیر پرفروغ انقلاب به پیش می‌روند.

عالم راثی جنگ نرم و ترکیبی استکبار جهانی علیه ایران را یادآور شد و اضافه کرد: حصن حصین غیرت مردان و عفت و حیای زنان ما قلعه و دژی محکم در برابر اندیشه‌های در آستانه اضمحلال دشمن است و هیچ‌گاه این دژ حیا و عفت فرو نخواهد ریخت.

وی بیان کرد: امروز دنیا در تلاشی آشکار و رودررو می‌خواهد باور دینی مردم را کمرنگ کرده و به تضعیف نظام بپردازد غافل از اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود زنان پاکدامن و ارزشی با اقتدار و استوار در جهان ایستاده است.

عالم راثی زن کامل ایرانی را آرمان بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کرد و ادامه داد: بها و ارزشی که جمهوری اسلامی ایران به زنان و دختران این مرز و بوم داده در هیچ کجای دنیا نمی‌توان مشاهده کرد.

وی ۱۹ زن شهیده استان را سندی بر عزت بانوان این استان اعلام کرد و گفت: شهدای بانوی استان اردبیل از جنگ چالدران تا امروز برای پاسداری از حرمت حرم اسلام خون خود را نثار کردند و امروز نیز ما با چنین بانوان بزرگی در آغوش خاک کشور، اجازه تعدی به ساحت زنان به ویژه حجاب را نخواهیم داد.

نماینده تشکل‌های مردمی بانوان اردبیل تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر انقلاب را نقطه بارز فعالیت‌های بانوان دانست و افزود: با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و تأسی به منویات انقلاب اجازه تعدی و تجاوز به حریم اسلام، کشور و به ویژه حجاب را نخواهیم داد.

ارسال نظر