کد خبر: ۶۶۶۲
با حضور هنرمندان اردبیلی

پویش «ایران قوی» در حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد

پویش تولید اثر با حضور هنرمندان اردبیلی با موضوع «ایران قوی» در حوزه هنری استان برگزار شد.
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

 

پویش «ایران قوی» در حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حسین آزاد - مسئول واحد تجمسی حوزه هنری استان اردبیل - گفت: هنر یکی از بهترین ابزار‌های روز برای تبیین موضوعات جامعه است و پوستر به عنوان یکی از بخش‌های هنری اثرگذار توانسته در رسانه‌های دیداری جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص بدهد.

مسئول واحد تجمسی حوزه هنری استان اردبیل افزود: پویش هنری «ایران قوی» با هدف امیدآفرینی در فضای جامعه کنونی، معرفی توانمندی‌های داخلی، تقویت عزت ملی و شناسایی استعداد‌های هنری استان برگزار شده است.

حسین آزاد تصریح کرد: این پویش با موضوع «ایران قوی» با تکیه بر مضامین متنوع و فراگیر و با مشارکت جمعی از هنرمندان و طراحان گرافیک برگزار شد. آثار تولیدی در این پویش، علاوه بر نمایش عمومی در فضای مجازی، در تبلیغات محیطی و تابلو‌های شهری نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مسئول واحد تجمسی حوزه هنری استان اردبیل گفت: هنر، ابزار و وسیله‌ای است که می‌تواند در تبیین موضوعات مهم کشور و انقلاب تأثیرگذار باشد و همه آحاد مردم را تحت‌تأثیر خود قرار دهد. هنرمندان می‌توانند با تولید آثار تجسمی در منظر چشم مردم و مسئولان، هشدار‌ها و تذکراتی که رهبر معظم انقلاب می‌دهند و همچنین تبیین وظایفی که همه به عهده دارند را به خوبی روشن کنند و شور و حال خوبی در افزایش تولید بر مبنای دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین به وجود آورند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار