علمداران عرصه تبلیغ مقابل امپراطوری رسانه‌ای غرب بایستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: روحانیون به عنوان علمداران عرصه تبلیغ شناخته می‌‌شوند، که لازم است در مقابل امپراطوری رسانه‌ای غرب بایستند، چون مدام درحال شبهه‌افکنی در دین هستند.
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

علمداران عرصه تبلیغ مقابل امپراطوری رسانه‌ای غرب بایستند

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ۲۵ مهر در نشست هم‌اندیشی روحانیون پیشکسوت و طلاب جوان که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: لازم است از ظرفیت و دانش علمای بزرگ و شاخص استان حداکثر بهره‌برداری شود، چون با توجه به تجربیاتی که دارند، می‌توانند در ارتقای کمی و کیفی رویداد‌های فرهنگی کمک کنند.

وی با اشاره به تبلیغات مخرب دشمن با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای، ادامه داد: آن قدر اخبار دروغ و جعلی را به صورت متواتر به جای واقعیت انعکاس می‌دهند و آنقدر روی شبهات کار رسانه‌ای گسترده انجام می‌دهند، که نه‌تن‌ها مردم بلکه خود دروغ‌پردازان نیز به یقین می‌رسند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه امروزه از جامعه روحانیت به عنوان علمداران عرصه تبلیغ یاد می‌شود، گفت: بنابراین لازم است، این قشر مقابل امپراطوری رسانه‌ای غربی ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده اسلام و در راس آن‌ها آمریکایی‌ها لحظه‌ای برای دروغ‌پردازی علیه دین توقف نمی‌کنند، ادامه داد: با همه قوا در تلاش هستند، اسلام را یک دین متحجر، خشن و مانع آزادی معرفی کنند.

حجت‌الاسلام امامی بر ضرورت فعالیت روحانیت به عنوان علمداران عرصه تبلیغ در زمینه پاسخگویی به شبهات موجود در جامعه به‌ویژه نسل جوان تاکید کرد و گفت: علما و دانشمندان زیادی از صدراسلام تاکنون پرورش یافته‌اند، که به یکایک شبهه‌ها و سوالات مخالفین شیعه و اسلام جواب‌های قانع‌کننده‌ای ارائه کرده و منابع علمی متقنی نیز در این ارتباط پدید آورده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ایجاد و ترویج شبهه در بین نخبگان و خواص را یکی از ابزار‌های مهم دشمن برای مقابله با اسلام عنوان ذکر کرد و گفت: بنابراین باید توطئه‌های معاندان را با در نظر گرفتن واقعیت‌های روز جامعه خنثی کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار