کد خبر: ۶۷۶۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

ايجاد نهضت فراگیر؛ لازمه مقابله با هجمه‌هاي دشمن است

حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی گفت: برای مقابله با هجمه‌هاي دشمن نیازمند یک نهضت فراگیر هستیم لذا در عرصه جهاد تبیین باید همه وارد ميدان شوند و نبايد روحانیت تنها این بار سنگين را به دوش بكشد البته روحانيون مانند زمان جنگ فرماندهان خط مقدم هستند، اما رهبری از اقشار ديگر نيز مانند هیئت‌های مذهبی، معلمان، دانشجويان و ...  این مطالبه را دارند.
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

نهضت پیشرفت بانوان در خراسان رضوی شکل گرفت

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان  با اشاره به اينكه جهاد تبیین از جنس جهادی‌های جنگ نرم است و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برای حذف تبلیغاتی به جوانان اشاره کرده اند اظهار داشت: برای جهاد تبیین باید همه مردم پای کار بیایند، زیرا امروز دشمن با تمام ابزار‌های موجود تولید محتوا  كرده و اين محتوا را نشر می‌دهد تاجایی که مدیریت افکار جامعه را  در دست بگيرد.

وی افزود: در این جنگ، دشمن از بیان مطالب غیرواقعی ترسی ندارد و واقعیت‌های جامعه را غیر واقعی نشان می‌دهد همچنين برای مقابله با این هجمه نیازمند یک نهضت فراگیر هستیم لذا  در عرصه جهاد تبیین باید همه وارد ميدان شوند و نبايد روحانیت تنها این بار را به دوش بكشد البته روحانيون مانند زمان جنگ فرماندهان  خط مقدم هستند، اما رهبری از اقشار ديگر نيز مانند هیئت‌های مذهبی، معلمان و ...  این مطالبه را دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: رسانه‌ها در کنار انعکاس مشکلات  جامعه باید افتخارات و دستاورد‌های نظام را نیز منعکس کنند تا حس امید در جامعه بيشتر شود، چراكه معتقد هستیم داشته‌های خوبی داریم و با این داشته‌ها می‌توان در جهاد تبیین پیروز شویم.

صاحبقرانی عنوان کرد: عده زیادی ازجوانان  در حوادث اخیر صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند لذا امیدوار هستیم با مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص فضای گفتگو شاهد ایجاد فضای مناسب در این حوزه باشیم اين در حالي است كه  در این حوادث ریزش‌ها و رویش‌های فراوانی داشته‌ایم و بايد به نقاط ضعف و قوت خود پی ببریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: هنوز نیاز به زیرساخت‌هایی برای ترویج مدل حکم رانی اسلامی داریم و دشمن برای  مقابله این موضوع از تمام ابزار‌های خود استفاده می‌کند تا این مدل در جهان ترویج نیابد.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و دستاورد‌های مهم در ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز  رشد جوانان درعلم و فناوری و پویایی اين قشر، امید زیادی در دل‌ها ایجاد می‌کند.

صاحبقرانی خاطرنشان کرد: در طرحی که در حال اجرا است تمام کنشگران اجتماعی سطح استان  خراسان رضوي در یک روز مشخص گردهم جمع می‌شوند و ما در اداره کل اساتیدی که دوره‌های ویژه دیده‌اند را به شهرستان‌ها اعزام می‌کنیم تا گفتگو‌هایی در حوزه‌های مختلف داشته باشند تا شاهد تغییر فضا و تولید محتوای مناسب برای سنین مختلف باشیم.

وی با تاکید بر نقش بانوان در هر جامعه‌ای عنوان کرد: در حوزه بانوان که نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند نهضت پیشرفت بانوان را راه اندازی کرده ایم که بانوان توانمند شناسایی و در راستای ارتقا و کنشگری آن‌ها تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راه اندازی پاتوق‌های دخترانه در برخی شهرستان‌ها و ارائه محتوای مناسب به آن‌ها و توانمند‌سازی هیئت‌های مذهبی و جلسات خانگی از دیگر برنامه‌هاي اين اداره كل به شمارمي‌رود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار