کد خبر: ۶۹۶۰
کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد:

برگزاري دوره آموزشی «فن خطابه و سخنوری»

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای دوره آموزشی«فن خطابه و سخنوری»ویژه مبلغات و بانوان فرهیخته خبر داد.
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سارا حقی در گفتگو با خبرنگار تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی در خصوص برگزاری دوره آموزشی «فن خطابه و سخنوری»  گفت: امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی با همکاری موسسه آموزش عالی الزهراء (س) و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ، دوره آموزشی «فن خطابه و سخنوری» با حضور استاد کشوری محمد رضا شیخ طادی برگزار می کند.

وی با اشاره به محتوای این دوره آموزشی گفت: محتوا اعم از مخاطب شناسی و نقش آن در سخنرانی و تبلیغ، انتخاب موضوع و شرایط آن، مسئله یابی و اتاق فکر سخنرانی، شیوه های مرتبط کردن محتوای سخن با زندگی مخاطب و چینش و جایگاه آن در سخنرانی اعم از اجزاء تشکیل دهنده سخن، راه های ایجاد انگیزه در مخاطب حسن ختام و طراحی نقطه اوج در سخنرانی و همچنین فنون اجرایی سخنرانی اعم از سرعت و فرصت، فراز و فرود، زبان بدن، قدرت استخدام واژگان و هوش کلامی، هماهنگی محتوا و لحن احساس گذاری از جمله موارد ارائه شده در این دوره می باشد.     

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به زمان و مکان برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: این دوره  از چهارشنبه ۱۱ آبان تا جمعه ۱۳ آبان در محل کتابخانه موسسه آموزش عالی مدرسه علمیه الزهراء  برگزار می شود.

  این دوره رایگان بوده و هزینه ای از شرکت کنندگان دریافت نمی شود و پس از اتمام دوره به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطاء خواهد شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار