کد خبر: ۷۰۵۸

راهپیمایی 13 آبان با حضور گسترده مردم وفعالان فرهنگی، تبلیغی در اردبیل

راهپیمای 13 آبان با حضور گسترده مردم و جمعی از فعالان فرهنگی، قرآنی،تبلیغی و کارکنان تبلیغات اسلامی در اردبیل برگزار شد.
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶

راهپیمایی 13 آبان با حضور گسترده مردم وفعالان فرهنگی، تبلیغی در اردبیلبه گزارش پایگاه خبری نهضت، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مسیر میدان شریعتی تا میدان مصلای اردبیل با حضوراقشار مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان، فعالان فرهنگی، قرآنی، تبلیغی و کارکنان تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعار‌های ارزشی و معنوی، خواستار حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام اسلامی شده و بر صیانت و حفاظت از حجاب تأکید کردند.
امت عاشورایی اردبیل که با پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و تمثال‌های امام و پلاکارد‌های شعار‌های انقلابی و ضد آمریکایی و صهیونیستی به صحنه آمده بودند، با وحدت و همگرایی خود نشان دادند که در مسیرانسجام ایران قوی حرکت خواهند کرد.
آنچه که در راهپیمایی امروز بیشتر مشهود بود، حضور دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی بود که سعی می‌کردند انزجار خود را از دسیسه‌های دشمنان در فتنه‌گری‌های اخیر نشان داده و به همه اعلام کنند که حیات انقلاب اسلامی، حیات زنده و بالنده همراه با حفظ ارزش‌های نظام اسلامی است و هیچ وقت پایه‌های این انقلاب سست و یا بی‌بنیان نخواهد شد.
علاوه بر شهر اردبیل در سایر شهر‌های استان اردبیل نیز راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حال و هوای متفاوت برگزار شد تا مردم شهر‌های این استان وفاداری خود را به انقلاب اسلامی، راه ولایت و امامت و همچنین عزت و سربلندی کشور نشان دهند.
به گزارش خبرنگار نهضت، در بیانیه پایانی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان بر وحدت امت اسلامی و هوشیاری و بصیرت آن‌ها در برابر دسیسه‌های دشمن تاکید شده و از جوانان و نوجوانان خواسته شده تا اسیر هیجانات و تبلیغات سوء دشمن در رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی قرار نشده و بیش از هر زمان دیگر به عزت و عظمت میهن خود توجه داشته باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار