کد خبر: ۷۱۷۱
مدیرعامل بنیاد هدایت در ديدار با خانواده شهيد شهركي مطرح كرد: 

«شهيد شهركي»؛ نماد واقعی یک امام محله بود

حجت‌الاسلام ناصر میرمحمدیان در دیدار با خانواده امام محله شهید؛ حجت‌‌الاسلام «سجاد شهرکی» گفت: «شهيد شهركي»؛ نمونه بارز يك عنصر فعال در مسير تمدن‌سازي و نماد واقعی یک امام محله بود.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

به گزارش پايگاه خبري نهضت، حجت‌الاسلام ناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت  در جریان سفر خود به استان سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از رؤساي ادارات تبلیغات اسلامی استان به دیدار خانواده امام محله شهید، حجت‌الاسلام «سجاد شهرکی» رفت.

«شهيد شهركي»؛ نماد واقعی یک امام محله بود

وی ضمن تجلیل از خانواده شهید شهرکی گفت: امامان محله مهم‌ترین عناصرتمدن‌سازی در انقلاب اسلامی هستند و حجت‌الاسلام شهرکی؛ نمونه بارزی در این زمینه و نماد واقعی یک امام محله بود.

حجت الاسلام میرمحمدیان  پس از دیدار با خانواده شهید شهرکی، بر مزار اين امام محله شهید حاضرشد و یاد و خاطره این شهید عالیقدرا گرامی داشت.

 

 

«شهيد شهركي»؛ نماد واقعی یک امام محله بود

 


گفتني است، حجت‌الاسلام شهرکی، روحانی ۳۲ ساله سیستانی از فعالان فرهنگی و اجتماعی و امام «مسجد مولای متقیان» شهر زاهدان بود كه اين مسجد را به  كانون اجراي برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی تبدیل کرد؛ تهیه بسته‌های معیشتی -حمایتی و توزیع  آن‌ها میان نیازمندان از برنامه‌های ثابت این شهید گرانقدر و جوانان مسجدش بود همچنين  اين شهید، با اهل‌سنت منطقه ارتباط وثیق داشت و با اینکه سیستانی بود، به زبان بلوچی کاملاً تسلط داشت؛  دوازدهم آبان‌۱۴۰۱- افراد مسلح ناشناس؛ حجت‌الاسلام شهرکی را هنگام نماز مغرب مقابل این مسجد به‌ضرب گلوله کلت، به شهادت رساندند.

 

«شهيد شهركي»؛ نماد واقعی یک امام محله بود

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار