کد خبر: ۷۱۹۷

اعلام اسامی برندگان «جشنواره ملی حرف آورد» اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: اسامی نفرات برتر «جشنواره ملی حرف آورد» استان اردبیل اعلام شد.
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سارا حقی در گفتگو با روابط عمومی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: طرح ملی حرف آورد با هدف تولید محتوای دینی، فرهنگی و تبلیغی و ایجاد زمینه برای حضور موثر بانوان در فضای مجازی، در اردبیل برگزار می‌شود.

وی از برگزاری این طرح در طول سال علی الخصوص ایام و مناسبات ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: در اربعین حسینی بیش از 2000 اثر در پیج حرف آورد استان اردبیل بارگذاری شد.

کارشناس فرهنگی بانوان در خصوص موضوعات آثار ارسالی به طرح حرف آورد اشاره کرد و گفت: در ایام اربعین حسینی موضوعاتی از قبیل معرفی شخصیت‌های اهل بیت (ع)، نقش خانواده در همراهی با  کاروان امام حسین (ع)، الگوهای موضوعی و ارتباط آن با امام حسین (ع)، امر به معروف ونهی از منکر، نماز، آزادگی ، نجابت، تبیین نقش بانوان درجامعه با الگوگیری از زنان و دختران درکربلا، اهمیت فرزند آوری در جامعه کنونی مطرح شد و مخاطبین در خصوص این موضوعات آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

حقی به اسامی برندگان این جشنواره ویژه ایام اربعین اشاره کرد و گفت: آیلین نوبهار از شهرستان بیله سوار، زهراشعبانی سقزچی از خلخال، ساراکاظمی، سهیلا فولادی، سارا مالکی، پریسا امین زاده و سیده رویا موسوی از اردبیل به عنوان نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

 به هر یک از برندگان، از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، مبلغ ۳۰۰۰/۰۰۰ ریال اهدا خواهد شد.

ارسال نظر