کد خبر: ۷۳۳۹
تجربه با هم دیدن در سالن سوره ؛

فوتبالی که رنگ نقره ای گرفت

سالن سوره حوزه هنری تهران در حالی روز گذشته میزبان حضور خانواده‌های برخی از همکاران خود برای دیدن فوتبال ایران و انگلستان بود که تمامی صندلی‌های این سالن نسبتاً بزرگ ، پُر از جمعیت بود.
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

فوتبالی که رنگ نقره ای گرفت


به گزارش پایگاه خبری نهضت، عصر روز گذشته و همزمان با نخستین بازی ایران با انگلستان در جام جهانی ۲۰۲۲ تعدادی از همکاران حوزه هنری به همراه خانواده، دیدن بازی فوتبال را بر پرده سفید سالن سوره تجربه کردند.

سالن سوره حوزه هنری تهران در حالی روز گذشته میزبان حضور خانواده‌های برخی از همکاران حوزه هنری خود برای دیدن فوتبال ایران و انگلستان در سالن بود که تمامی صندلی‌های این سالن نسبتاً بزرگ، پُر بود و برخی نیز بر روی زمین و پله های سالن ، شاهد این بازی بودند.

حضور خانواده‌ها به همراه کودکان خود فرصتی برای بچه‌ها بود تا فارغ از نتیجه بازی و با توجه به بزرگی سالن، به بازی و دویدن به دُور سالن بپردازند و تجربه مفرحی را برای خود ثبت کنند.

حضور پرچم‌های کوچک و بزرگ ایران، شیپور و کلاه‌های فوتبالی، جو سالن سوره را تبدیل به استودیوم ورزشی کرده بود و هیجان سالن، هنگامی به اوج می رسید که ایران موفق به  حمله و بخصوص گلزنی می شد.

اگر چه ایران در اولین بازی جام جهانی خود، ناکام ماند و شکست سختی را یاران کی روش تجربه کردند، اما تجربه فوتبال دیدن با هم، آن هم بر پرده سینما؛ برای حاضرین در سالن سوره به یادمانی بود؛ تجربه‌ای که قرار بود در برخی از سینما‌های کشور هم تکرار شود، اما این فرصت به دلیل برخی از اتفاقات کشور، از دستور کار خارج شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار