کد خبر: ۷۳۶۰
رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی:

مدارس صدرا باید به پایگاه تربیتی مدیران تراز انقلاب تبدیل شوند

رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مدارس صدرا باید به پایگاه تربیتی مدیران تراز انقلاب اسلامی تبدیل شوند و برای نظام و منطقه برکت داشته باشند.
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

مدارس صدرا باید به پایگاه تربیتی مدیران تراز انقلاب تبدیل شوند

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نشست مدیران و مبلغان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای بوشهر  با حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام تقدیری در این نشست ضمن تجلیل از اقدامات علمی، تربیتی و تبلیغی مدیران و مبلغان مدارس صدرای استان که با حداقل امکانات به ارائه خدمات ارزنده و جهادی در سطح مدارس می‌پردازند، گفت: مدارس صدرا باید به پایگاه تربیتی مدیران تراز انقلاب اسلامی تبدیل شوند و برای نظام و منطقه برکت داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت مدارس صدرا برای ایجاد عدالت آموزشی و تربیتی اظهار داشت: تلاش داریم که عدالت آموزشی و تربیتی که دغدغه مقام معظم رهبری است را پیاده‌سازی کنیم و این قدمی مهم برای تحقق گام دوم انقلاب است.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست به تشریح وضعیت مدارس صدرا در استان پرداخت.

در بخشی از این نشست مدیران و مبلغان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای استان بوشهر به بیان نقاط قوت و ضعف مدارس و راهکارهایی در جهت ارتقاء سطح کیفی مدارس پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار