کد خبر: ۷۳۷۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

تضعیف روحیه معنویت و اعتقادی جوانان از اهداف اصلی استکبار به‌شمار مي‌رود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نیازمند هوشیاری و بصیرت و آگاهی در جامعه هستیم، گفت: تضعیف روحیه معنویت و اعتقادی جوانان را جز اهداف اصلی استکبار برشمرد و اظهار کرد: بصیرت افزایی، تقویت روحیه ایمانی و شناخت حقایق در بین جوانان و نوجوانان باید در اولویت قرار گیرد.
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

 

زنان در شکل گیری تمدن نوین اسلامی دخیل هستند

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در مراسم اختتامیه «رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی»، تضعیف روحیه معنویت و اعتقادی جوانان را جز اهداف اصلی استکبار برشمرد و اظهار کرد: بصیرت افزایی، تقویت روحیه ایمانی و شناخت حقایق در بین جوانان و نوجوانان باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر تربیت نسلی با بصیر و معنویت محور، به تشریح اهداف مهم رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزود: حضور پررنگ دختران گیلان در این رویداد نشان دهنده بصیرت و زمان شناسی گیلانیان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، دختران امروز را مادران فردای جامعه برشمرد و بیان کرد: استعدادهای دختران ایرانی تمام دنیا را شگفت زده کرده است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برنامه ریزی جنسیتی دشمن در ابعاد مختلف، اضافه کرد: بانوان ایرانی امروز بیش از هر چیز به هوشیاری، بصیرت و آگاهی نیاز دارند.

وی ادامه داد: توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن با شناخت حق از باطل و بصیرت افزایی با شکست روبرو خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه زنان در شکل گیری تمدن نوین اسلامی دخیل هستند، گفت: اثرگذاری زنان در عرصه‌های مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امری بی بدیل است و نباید نادیده گرفته شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار