کد خبر: ۷۴۷۶
مدیرعامل مهد قرآن کشور :

فعالیت مهدهای قرآن در سراسر کشور مستمر است

سید‌محمود چاوشی گفت: فعالیت‌های جشنواره‌های مختلف مقطعی اما فعالیت مهدهای قرآن در سراسر کشور مستمر است.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
به گزارش پایگاه خبری نهضت، سید‌محمود چاوشی در جلسه همایش مدیران مهد قرآن کریم کل کشور که در سالن جلسات هتل گردشگری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: بحمدالله باهمت و تلاش همکاران مهدقرآنی در گلستان و با وجود مشکلات عدیده در برپایی این همایش توانستیم این همایش را در استان گلستان برگزار کرده که در این رابطه از میزبانی گلستان تشکر می‌کنیم.

مدیرعامل مهد قرآن کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور خاطرنشان کرد: بیان این سخن از سوی مقام معظم رهبری بیانگر پیام‌های زیادی بوده که تربیت ده میلیون حافظ یعنی تربیت یک نسل، تربیت مدیران آینده و یک کار عمومی وفراگیر برای آموزش و پرورش که هر کدام از این موارد اگر محقق شود جامعه‌ای عاری از مشکلات خواهیم داشت.

وی با اشاره به این نکته که فعالیت‌های جشنواره‌های مختلف مقطعی است اما فعالیت مهدهای قرآن در سراسر کشور مستمر است، تصریح کرد: با هم‌افزایی، محصلان فعال در حوزه قرآن که در جشنواره‌ها و مسابقات قرآن شرکت مستمر دارند می‌توانند به کلاس‌های مهدقرآن هدایت شده و برنامه‌های آموزشی را کارشناسی‌تر از سوی اساتید قرآن دنبال و به نتیجه مطلوب برسند.

چاوشی ابراز کرد: جذب نوجوان و کودک در جلسات مختلف قرآن کار مهمی است و برای جذب حداکثری برنامه‌ریزی‌ها باید جدی‌تر در حوزه آموزش ورود کنیم.

وی بر حفظ عمومی قرآن تاکید کرد و گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های زیادی برای تسریع در روند حفظ قرآن برای جوانان و نوجوانان طراحی شده، لذا در این رابطه سامانه حفظ عمومی قرآن کریم ایجاد شده است.

مدیرعامل مهد قرآن کشور، همچنین از امضای تفاهم نامه‌ای در خصوص حفظ عمومی سازمان دارالقرآن در خصوص انجام بخشی از این فعالیت‌ها توسط مهدقرآن اشاره کردند.

چاوشی به ایجاد سامانه حمد توسط مهد قرآن یزد اشاره کرد و گفت: سامانه حمد به سفارش دارالقرآن سازمان تبلیغات ایجاد شده و به برگزاری کلاس‌های آنلاین در سراسر کشور پرداخته است.

این جلسه با حضور تعدادی از مدیران دفاتر استانی و شعب مهد قرآن سراسر کشور برگزار شد هر یک از مدیران شعب گزارشی از روند فعالیت‌های مهدقرآن ارائه و به بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار