کد خبر: ۷۵۳۴
با مشارکت ۱۵۰ فعال خانواده ؛

اولین دوره آموزشی تربیت مربی خانواده «حدیث زندگی» در استان گلستان برگزار شد

اولین دوره تربیت مربی خانواده با عنوان «حدیث زندگی» در سطح استانی در استان گلستان شروع به فعالیت کرد.
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

 

اولین دوره آموزشی تربیت مربی خانواده «حدیث زندگی» در استان گلستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، اولین دوره آموزش مربی خانواده با عنوان «حدیث زندگی» در سطح استانی در استان گلستان شروع به فعالیت کرد.

این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام متقی‌فر، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، حجت الاسلام ابوترابی، مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی، مهندس برزمینی مدیر کل ورزش جوانان استان گلستان، آزاده رجبی، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و حامد ملاحسنی، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان در اردوگاه «شیرآباد خان ببین» افتتاح شد.

دوره آموزش مربی خانواده «حدیث زندگی» با مشارکت ۱۵۰ نفر از مخاطبان در قالب ۴ کلاس حضوری به مدت ۳ روز از ۹ الی ۱۱ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد که این دوره به مدت ۶ ماه در قالب آموزش مجازی به کار خود ادامه خواهد داد.

همچنین، دوره «حدیث زندگی» شامل ۱۳۰ ساعت آموزش حضوری و مجازی و با محوریت مباحث کاربردی در حوزه خانواده است که حاصل تجربه و دانش اساتید مبرز در این حوزه است. اصول و فنون مشاوره، روابط زوجین، روش‌های حل تعارض زوجین، فرزند پروری و ... از جمله سرفصل‌های مورد بحث در این دوره است.

این دوره، حاصل همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر توسعه اجتماعی جوانانِ وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی در استان گلستان است و اختتامیه این دوره پس از ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس با حضور فارغ‌التحصیلان دوره برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود، پیش از این نیز، دو دوره آموزشی تربیت مربی خانواده «حدیث زندگی» در سطح ملی و با مشارکت ۲۰۰ مخاطب برگزار شد که ۱۲۴ نفر حاضر در این دوره، موفق به فارغ‌التحصیلی از این بخش شدند و در حال حاضر نیز، در سطح استان‌ها در حال برنامه‌ریزی است که اولین دوره استانی آن در استان گلستان نیز نتیجه جلسات مشترک حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی، مدیر کل آموزش آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان بوده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار