کد خبر: ۷۷۱۹
امام جمعه نمین عنوان کرد:

تبیین دستاوردهای انقلاب عامل امید آفرینی در مردم

 امام جمعه نمین گفت: تبیین و روایت گری خدمات دولت عامل امید آفرینی در بین مردم است.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در نشست بررسی راهکارهای تحقق جهاد تبیین در جمع روحانیون شیعه و سنی و فعالان فرهنگی نمین که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در محل فرمانداری نمین برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: کشور ایران با وجود هجمه های مختلف و تحریم های اعمال شده از سوی دشمن، همچنان با صلابت و اقتدار ایستاده و این امر مرهون درایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی گفت: برای ارتقای امید آفرینی در بین مردم باید خدمات ارائه شده به مردم بازگو و تلاش های مسئولان برای ایجاد جامعه ای پیشرفته و موفق به وضوح بیان شده و در کنار آن برای رفع نواقص و کاستی ها نیز تلاش مضاعف انجام شود.

امام جمعه نمین به توطئه دشمن در کمرنگ جلوه دادن افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن همواره در صدد القای ناامیدی در بین مردم است و دستاوردهای کشور در سطح ملی و جهانی را نادیده گرفته و برای ایجاد موانع بر سر راه پیشرفت کشور ایران از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

حجت الاسلام اسدزاده بر ضرورت تزریق روحیه امید در جامعه تاکید کرد و افزود: امید و انگیزه به افراد حس عمیق امن بودن و قابل اعتماد بودن را می‌دهد و آنها را به سمت تلاش بیشتر برای دستیابی یه موفقیت‌ها می‌کشاند و از سویی امید اجتماعی و امیدواری در جامعه برگرفته از احساس خوشبینی فرد نسبت به آینده است لذا باید در ارتقای روحیه امید در بین مردم تلاش شود.

امام جمعه نمین به وظیفه علما و روحانیون در تحقق جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: روحانیون در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن هستند و باید با استفاده از هر فرصت تبلیغی به بیان اهداف و توطئه دشمنان پرداخته و در آگاهی بخشی به مردم در خصوص خدمات ارائه شده و موفقیت های کسب شده توسط جوانان ایران اسلامی تلاش کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار