کد خبر: ۷۸۵۵
نخستین‌بار توسط «بنیاد کتاب» انجام شد؛

عرضه ۵۰ هزار جلد کتاب چند رسانه‌ای «سلام حاج قاسم» ويژه كودكان

اولین کتاب چند رسانه‌ای ویژه کودکان، با عنوان «سلام حاج قاسم» به همت مرکز رسانه‌ای «کتاب پنج و هفت» منتشر و توسط «بنیاد کتاب» در اختیار خانواده‌های ایرانی قرار گرفت.
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

انتشار «سلام حاج قاسم» اولین کتاب چند رسانه‌ای کودک

به گزارش پایگاه خبری نهضت، همزمان با ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اولین کتاب سرگرمی چند رسانه‌ای حوزه کودک با عنوان پویش «سلام حاج قاسم» با محوریت معرفی شخصیت چند وجهی این سردار شهید، ویژه کودکان و نوجوانان در سراسر کشور منتشر شد.

این کتاب به همت مرکز رسانه‌ای «کتاب پنج و هفت» و نویسندگی اکرم نجفی و مسعود آذرباد و با اشعار سید محمد مهاجرانی و محمدرضا شفیعی بیش از۵۰ هزار جلد تا امروز منتشر و در سراسر کشور فروخته شده است. همچنین این کتاب توسط «بنیاد کتاب» پخش و در اختیار خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است.

هدف از برگزاری پویش «سلام حاج قاسم» و نشر این کتاب، معرفی شخصیت چند وجهی حاج قاسم سلیمانی به نسل جدید به عنوان یک الگوی مناسب انقلاب اسلامی و خنثی سازی تبلیغات مسموم دشمنان حول شخصیت‌های انقلابی کشور است.

کتاب چند رسانه‌ای «سلام حاج قاسم»، مجموعه‌ تألیفاتی است که پیش از این درباره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به زبانی ساده و کودکانه منتشر شده و حالا در کتابی کم حجم‌تر به همراه بازی و سرگرمی به خانواده‌ها به ویژه کودکان ارائه شده است.

پویش «سلام حاج قاسم» از اول دی‌ماه، با محوریت این کتاب۲۰ صفحه‌ای با طراحی ۷ مسابقه با موضوعات خلاصه صوتی داستان مرد میدان، نقاشی، نقشه‌یاب، سرود، جورچین، واژه‌یاب، واژه‌بازی آغاز به کار کرد. خانواده‌ها برای شرکت در این پویش، ابتدا باید کتاب را از طریق ارسال عدد ۵۰ به شماره پیامک ۳۰۰۰۸۶۹۹۷۷، دریافت کنند و سپس در این پویش شرکت کنند.

 

تعداد بازدید : 44

 

گفتنی است کودکان عزیز می‌توانند جهت شرکت درپویش «سلام حاج قاسم» از طریق https://ketabkhon.com/fb/۱۸۶۸ اقدام به تهیه کتاب کنند و یکی از برندگان چند هدایای نفیس آن باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار