کد خبر: ۸۰۹۰

برگزاری گفتمان‌های دینی ویژه دختران با موضوع عفاف وحجاب در شهرستان ملایر

رییس اداره تبلیغات شهرستان ملایر گفت: گفتمان‌های دینی ویژه دختران با موضوع عفاف وحجاب با حضور اساتید برجسته در دبیرستان‌های شهرستان ملایر برگزار شده است.
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حجت الاسلام روح الله نجفی رئیس اداره تبلیغات شهرستان ملایراز معرفی الگوی سوم زن توسط نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه در شهرستان ملایر نام برد و گفت: این روند در شهرستان هم اکنون درحال انجام است.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان ملایر یادآور شد: بیش از ۳۰ نشست ویژه بانوان و دختران با هدف معرفی الگوی سوم زن در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: روحانیون، اساتید حوزه و دانشگاه هم چنین ائمه جماعات در مناسبت‌های مختلف که شامل ایام فاطمیه و هفته زن است با مباحث عفاف وحجاب از فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی واقعی نام بردند و ایشان را به نحو مناسب به مخاطبین معرفی کردند.

حجت الاسلام نجفی یادآور شد: ۲۲ نشست برای دختران مقطع متوسطه اول و دوم در مدارس شهرستان ملایر توسط اساتید حوزه و دانشگاه انجام گرفته است.

وی در ادامه از برنامه‌های که در راستای معرفی الگوی سوم زن نام برد و خاطرنشان کرد: جهت تحقق این امر از مادران شهدا به عنوان الگوی زن انقلابی در شهرستان ملایر طی مراسمی تکریم صورت گرفت.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان ملایر در پایان گفت: از بانوان کارمند ادارات شهرستان نیز که عفاف وحجاب را سرلوحه خود قرار داده‌اند، تجلیل شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار