کد خبر: ۸۲۱۶
به همت نشر بین‌الملل؛

جلد دوم کتاب «سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی» در راه است

جلد دوم کتاب «سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی» با همکاری شرکت چاپ و نشر بین‌الملل پس از تجربه موفق جلد اول این کتاب، به‌زودی منتشر و رونمایی می‌شود.
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

جلد دوم کتاب «سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی» در راه استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلد دوم کتاب «سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی» به همت شرکت چاپ و نشر بین‌الملل و همچنین با نگارش محمدباقر رجبی‌دوانی در 852 صفحه نگاهی ویژه به سرداران پس از انقلاب اسلامی داشته و ویژه به شخصیت‌های مطرح سیاسی کشور پرداخته است. 

این کتاب با محوریت معرفی این بزرگ‌مردان نگاهی سیاسی-انقلابی داشته و قراراست به زودی منتشر و با حضور شخصیت‌های برجسته کشور رونمایی شود. 

گفتنی است کتاب «سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی» نوشته محمدباقر رجبی‎‌دوانی است که در جلد اول نگاهی به سرداران بزرگ کشورمان از پادشاهی کوروش تا زمان معاصر داشته و برشی از وقایع و سرگذشت سرداران بزرگ ایران را به رشته تحریر درآورده است.

در این کتاب، سعی شده تا زندگی‌نامه شهدای بزرگوار، کوتاه و مختصر، ولی جامع و مفید بوده و از مطالب حاشیه‌ای و کم‌اهمیت به دور باشد و تا حد امکان، سرگذشت رزمندگانی که کمتر در مقالات و کتاب‌ها از آن‌ها نامی برده شده، گنجانده شود. 

نویسنده در ابتدای کتاب یادآور شده است: «مبارزات چهره‌هایی از بزرگان و دلاوران تاریخ کشورمان، از قبیل پادشاهان، امیران و سرداران، هرچند به معنی تأیید کامل عملکرد آنان نیست، اما به‌سبب مقابله افتخارآمیز آن‌ها با دشمن و حفظ کشور از لوث وجود بیگانگان در مواقع بحرانی و خطرآفرین، بیان گردیده است.» 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار