کد خبر: ۸۲۴۹
مدیر کل سازمان تبلیغات استان تهران:

تربیت نیروی جوان دیدگاه اصلی رهبر انقلاب برای پیشرفت سازمان تبلیغات است

حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی گفت: دیدگاه حضرت آقا تربیت نیروی جوان و تازه نفس برای سازمان تبلیغات همراه با حفظ این سرمایه‌هاست.
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

تربیت و حفظ نیروی جوان دیدگاه رهبر انقلاب برای سازمان تبلیغات است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیین تکریم حجت‌الاسلام احمد خالقی، معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران و جمعی دیگر از مدیران ادارات این سازمان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام زهرایی ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه، با اشاره به این که دلیل این حضور قدردانی و تکریم از زحمات حجت‌الاسلام خالقی است افزود: حجت‌الاسلام خالقی حس دغدغه‌مندی دارند و این حس باید در همه ما تقویت شود. دغدغه‌مندی ویژگی بارز اوست و ان‌شاء‌الله ما نیز دارای این ویژگی بارز باشیم.

حجت‌الاسلام زهرایی در ادامه با یادآوری نکاتی که هفته گذشته در دیدار مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب بیان شد، نقش راهی در راستای فعالیت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران ترسیم کرد و گفت: با تایید اقدامات سازمان تبلیغات و ابراز رضایت رهبر انقلاب اسلامی، مدیران سازمان تبلیغات برای ادامه کار روحیه و توان مضاعفی گرفتند که به طبع باید در اقدامات ما این مسائل بروز و ظهور داشته باشد.

وی با تاکید بر مطالبات رهبر معظم انقلاب از سازمان تبلیغات اسلامی افزود: دیدگاه حضرت آقا تربیت نیروی جوان و تازه نفس برای این سازمان، همراه با حفظ این سرمایه‌هاست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در ارتباط با برداشت نهایی خود از دیدار مفصل مدیران سازمان تبلیغات با رهبر انقلاب گفت: با این که اقدامات سازمان تحسین شد، اما انتقاداتی هم از سوی مقام معظم رهبری به ما وارد شده که علاوه بر رفع این نواقص باید پیشرفت داشته باشیم و با سرعت بیشتری در تولید فکر و محتوا پیش برویم.

پیش از سخنرانی حجت‌الاسلام زهرایی، حجت‌الاسلام خالقی دقایقی با طلب حلالیت از همکاران خود در این سازمان گفت: خدای متعال را شاکرم که این توفیق نصیبم شد تا مدتی در مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی انجام وظیفه کنم.

حجت‌الاسلام خالقی با اشاره به نقاط قوت و ضعف سازمان خواستار تقویت و رفع این نقاط شده و از دیگر همکاران خود برای ادامه فعالیت با قدرت تمام برای رضایت رهبر معظم انقلاب از این سازمان تاکید کرد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام خالقی در سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر به عمل آمد و او طی حکمی به عنوان مشاور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران معرفی شدند.

تربیت و حفظ نیروی جوان دیدگاه رهبر انقلاب برای سازمان تبلیغات است

گفتنی است طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی، حسین حائری مشاور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در اقدامات فرهنگی و طراحی‌های راهبردی شد.

متن حکم به شرح زیر است:

«برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای حائری

نظر به ضرورت ارتقای گفتمان انقلاب اسلامی و با برنامه ریزی تحولی جهت بهره مندی افزون‌تر جامعه از مفاهیم و تعالیم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف فریضه جهاد تبیین، جنابعالی را که بهره‌مند از مراتب علمی، تعهد، و تخصص می‌باشید به عنوان مشاور اینجانب در طراحی‌های راهبردی و اقدامات فرهنگی منصوب می‌نمایم. ارائه مشاوره در زمینه های:

- ارتقای توان راهبردی اداره کل در جهت برنامه ریزی و طراحی در زمینه‌ی تحقق جهاد تبیین

- ترسیم نقشه راه در جهت تعیین اولویت‌های فرهنگی و دینی استان

- اتخاذ تدابیر لازم جهت بهره گیری و عملیاتی سازی شیوه‌های نوین گفتمانی به منظور شناساندن و ترویج معارف اسلام ناب و انقلاب اسلامی

- پیگیری در جهت تقویت حلقه‌های میانی با استفاده از ظرفیت‌های اداره کل و سایر دستگاه‌های فرهنگی

- تلفیق برنامه‌های راهبردی و عملیاتی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی

- نظارت راهبردی بر برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی

از اهم وظایف جنابعالی است. در این راستا همکاری همه جانبه و موثر ارکان مدیریتی اداره کل در چارچوب مفاد حکم، مورد انتظار است.

ان شاءالله موفق باشید.»

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار