کد خبر: ۸۲۵۷
مسئول اعتکاف دانش آموزی استان زنجان؛

۲۰۰۰ دانش آموز از سراسر استان در اعتکاف دانش آموزی شرکت می‌کنند

مسئول اعتکاف دانش آموزی استان زنجان، از حضور ۲۰۰۰ دانش آموز در اعتکاف دانش آموزی این استان خبر داد.
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسنی، مسئول اعتکاف دانش آموزی استان زنجان با اعلام این خبر افزود : انقلاب اسلامی تحولی بنیادین در رویکرد معنوی جامعه ایران پدید آورد و مراسم معنوی اعتکاف با حضور پرشور نسل جوان اعم از دانش‌آموز، دانشجو و طلبه از رویش‌های بابرکت انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام حسنی در ادامه بیان کرد : آیین اعتکاف رجبیه ویژه دانش آموزان در 10 مسجد زنجان که از این تعداد 2 مسجد در ذخیزه هستند ، 1 مسجد در خرمدره ، 1 مسجد در خدابنده ،1 مسجد در ماهنشان در رده های سنی 9 الی 14 سال و 14 الی 18 سال از 13 رجب هم‌زمان با 15 بهمن 1401 به مدت سه روز برای دانش آموزان دختر و پسر  برگزار خواهد شد .

مسئول اعتکاف دانش آموزی استان زنجان در ادامه اظهار داشت : مسجد قائم آل محمد(عج) کوی فرهنگ ویژه کنکوری ها هم در نظر گرفته شده است که برای اولین بار در آن علاوه بر جنبه های معرفتی و معنوی، به مباحث علمی، تحصیلی و همچنین مشاوره تحصیلی به طور ویژه پرداخته خواهد شد .

آقای حسنی در ادامه تأکید کرد : جهت موجه شدن غیبت و تسهیل گری حضور دانش آموزان در مراسم اعتکاف هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش استان صورت گرفته است .

حجت الاسلام حسنی در ادامه به اهم برنامه های اعتکاف دانش آموزی اشاره کرد و گفت : برگزاری حلقه های معرفتی، مسابقات فرهنگی، بازی های تشکیلاتی ، برگزاری محفل قرآنی دانش آموزی و حفظ سوره فجر، هیأت دانش آموزی، طرح های کتابخوانی و خوانش کتاب ، تحلیل فیلم کوتاه، مشاوره تحصیلی و روانشناسی، اجرای سرود و تئاتر از جمله برنامه های اعتکاف دانش آموزی خواهد بود .

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار