کد خبر: ۸۲۸۱
به همت اداره‌ تبلیغات اسلامی اسلامشهر برگزار می‌شود؛

پُخت کیک 80 متری به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین (ع)

به مناسبت جشن بزرگ ولادت امیر المومنین (ع) کیک ۸۰ متری به وزن یک تُن به همت اداره‌ تبلیغات اسلامی اسلامشهر در این شهرستان تهیه و توزیع خواهد شد.
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

ولادت امیر المومنین را با کیک یک تُنی جشن می‌گیریم

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع)، جشن بزرگ ولادت با تهیه و توزیع کیک ۸۰ متری به وزن یک تُن در شهرستان اسلامشهر به همت اداره‌ تبلیغات اسلامی این استان برگزار می‌شود.

مهدی محمدزاده، مسئول هیئت مذهبی «سجادیه» و با اشاره به آماده سازی مقدمات جشن بزرگ ولادت امیر المومنین علی بن ابی‌طالب(ع) و لزوم شادی مسلمانان در این روز اظهار کرد: برای این روز بزرگ الهی برنامه‌های متنوعی برای شادی دلِ مردم شهرستان اسلامشهر در نظر گرفته‌ایم که کیک بزرگ ۸۰ متری به وزن یک تن از مهم‌ترین برنامه‌های ما برای این روز بزرگ است.

محمد‌زاده درباره نحوه برگزاری جشن بزرگ ولادت امیرالمومنین (ع) تصریح کرد: با کمک خیرین و مشارکت هیئات مذهبی شهرستان، کیک یک تُنی به طول ۸۰ متر را با کمک ۱۵ قناد حرفه‌ای از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ بعد ظهر در خیابان اصلی شهرستان که مزین به نام مولای متقیان حضرت امیرالمونین (ع) است تهیه و توزیع خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: این جشن بزرگ با هماهنگی مسئولان تربیت بدنی و ورزش شهرستان مسابقه مینی فوتبال پنالتی و مسابقه طناب‌کشی بین پدرها و پسرها برگزار خواهد شد که با اهدای جوایز به نفرات برتر همراه است.

محمدزاده درباره برگزاری دیگر بخش‌های متنوع جشن بزرگ ولادت یادآور شد: این مراسم شامل بخش‌های متنوع فرهنگی و هنری است و ما در این روز مبارک میزبان گروه سرود و مولودی خوانی برای خانواده‌های شهرستان اسلامشهر هستیم.

پُخت کیک 80 متری به مناسبت ولادت حضرت امیرالمونین (ع)

ارسال نظر