کد خبر: ۸۳۰۶
عضو ستاد مردمی «فجر علوی» مطرح کرد:

برپایی ۲۱ موکب ویژه جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام مرتضی اسدی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی «فجر علوی»، از جزئیات برپایی ۲۱ موکب در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

برپایی ۲۱ موکب ویژه جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مرتضی اسدی عضو ستاد مردمی «فجر علوی» در گفت‌وگو با روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی درباره اقدامات انجام شده پیرامون بزرگداشت دهه فجر ۱۴۰۱ اظهار کرد: ستادی با عنوان ستاد مردمی «فجر علوی» تشکیل شده که وظیفه برگزاری و هماهنگی رویداد‌های مختلف این جشن ۱۰ روزه را بر عهده دارد. تمام سعی این ستاد پررنگ‌تر شدن نقش مردمی‌ در این جشن بزرگ ملی است.

وی افزود: پیرو این موضوع نیز حمایت‌هایی از سوی مردم عزیز کشورمان صورت گرفته که خیرین مردمی برای کمک به این ستاد به ما ملحق شدند و حمایت‌های مادی و معنوی خود را ارائه دادند.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به برنامه‌های این ستاد در دهه فجر تصریح کرد: موکب‌هایی پذیرایی از مردم، در روزهای ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه به صورت مستمر ارائه خدمات خواهد داد، که ۲۱ موکب در نقاط مختلف شهر تهران مقرر شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع موکب‌های مستقر در پایتخت، گفت: تمام موکب‌های تهران تا قبل از ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن ماه برپا خواهد بود و سپس کار ویژه ستاد آغاز می‌شود که راس ساعت ۲۱ همراه با فریاد «الله اکبر» در تمام نقاط ایران، نور افشانی تهران را روشن کرده و به ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی خوش آمد خواهیم گفت.

حجت‌الاسلام اسدی با تاکید بر اهمیت برگزاری جشن ۲۲ بهمن برای مردم و ستاد مردمی اظهار کرد: در این روز با هماهنگی شهرداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی غرفه‌هایی در سطح شهر و به‌ویژه در مسیر راهپیمایی ایجاد می‌شود که متخصصان حوزه‌های مختلف از جمله کار با کودک، امور زنان، روانشناسی، پزشکی و ... حضور دارند و به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

آدرس غرفه‌های دایر«فجر علوی» در شهر تهران به شرح زیر است:

میدان کمال الملک

میدان انقلاب (۱۴ و۱۵ بهمن)

میدان انقلاب (۱۹و۲۰و ۲۱ بهمن)

میدان فلسطین

میدان آزادی (۱۴ و۱۵ بهمن)

میدان آزادی (۱۹و۲۰و ۲۱ بهمن)

میدان صنعت (۱۴ و۱۵ بهمن)

میدان صنعت (۱۹و۲۰و ۲۱ بهمن)

خیابان سرو (۱۴ و۱۵ بهمن)

خیابان سرو (۱۹و۲۰و ۲۱ بهمن)

میدان امام خمینی (۱۴ و۱۵ بهمن)

میدان امام خمینی (۱۹و۲۰و ۲۱ بهمن)

قصردشت (تقاطع دامپزشکی)

میدان هفت تیر (۱۴ و۱۵ بهمن)

میدان هفت تیر (۱۹و۲۰و ۲۱ بهمن)

میدان بازار دوم نازی‌آباد(۱۴ و۱۵ بهمن)

میدان بازار دوم نازی‌آباد (۱۹و۲۰و ۲۱ بهمن)

میدان بهاران (۱۴ و۱۵ بهمن)

میدان بهاران (۱۹و۲۰و ۲۱ بهمن)

نعمت آباد (میدان ثارالله)

سردار جنگل (تقاطع هفت‌لنگ)

هرندی

میدان ونک (۱۴ و۱۵ بهمن)

میدان ونک (۱۹و۲۰و ۲۱ بهمن)

افسریه (۱۴ و۱۵ بهمن)

افسریه (۱۹و۲۰و ۲۱ بهمن)

پنجم نیرو هوایی (۱۴ و۱۵ بهمن)

ارسال نظر