از سحرگاه امروز انجام شد؛

آغاز مراسم‌معنوی اعتکاف با حضور ۶ هزار معتکف در سیستان و بلوچستان

مدیر کل تبلیغات‌اسلامی سیستان و بلوچستان از آغاز مراسم معنوی اعتکاف با حضور ۶ هزار معتکف از سحرگاه امروز خبر داد.
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

آغاز مراسم‌معنوی اعتکاف با حضور ۶ هزار معتکف در سیستان و بلوچستانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام منصور باقربیک تبریزی مدیر کل تبلیغات‌اسلامی سیستان و بلوچستان، با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، افزود: براساس آمار، ۶ هزار نفر برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از طریق سامانه‌های اعلام شده به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: براساس آمار، بیش از ۵۰ درصد از افراد ثبت‌نام کننده را بانوان به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر کل تبلیغات‌اسلامی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: براساس اطلاعات بدست آمده، ۷۰ مسجد برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان در نظر گرفته شده بود که با توجه به کم بودن تعداد معتکفین، آمار هشت مسجد با سایر مساجد ادغام شدند و تعداد مساجد به ۶۲ مسجد کاهش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: از تعداد مساجد در نظرگرفته شده برای اعتکاف، ۵ مسجد به اعتکاف دانش‌آموزی اختصاص پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام باقربیک تبریزی تاکید کرد: دو هزار نفر از کل آمار معتکفین مربوط به دانش‌آموزان است که دانش آموزان پسر در دو مسجد و دانش آموزان دختر در سه مسجد زاهدان در این مراسم معنوی شرکت خواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات‌اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که تا سحرگاه امروز شاهد ورود معتکفین به مساجد بودیم، تاکید کرد: تا فردا صبح آمار کل مساجد جمع بندی و اطلاعات جامع از طریق رسانه‌های جمعی و گروهی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

ارسال نظر