کد خبر: ۸۳۲۹

جلسه مساجد محوری تهران برای هماهنگی جشن فجر علوی برگزار شد

جلسه مساجد محوری تهران برای هماهنگی برپایی جشن «فجر علوی» با حضور رابطین فعال مساجد برگزار شد.
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

جلسه مساجد محوری تهران برای هماهنگی جشن فجر علوی برگزار شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه مساجد محوری تهران برای هماهنگی برپایی جشن «فجر علوی» با حضور رابطین فعال مساجد استان تهران برگزار شد و چند تن از مسئولان این برگزاری به بیان جزئیات برپایی جشن بزرگ ملی «فجر علوی» پرداختند.

در این جلسه ضمن تشریح وظایف محوله به مساجد درباره کلیات طرح «فجرعلوی» توضیحاتی ارائه شد که بنا به این توضیحات کار ویژه این دهه در سه قسمت مختلف صورت خواهد گرفت.

_ مساجد محوری ( برای توزیع اقلام فرهنگی در مناطق ۲۲ گانه تهران )

_ برپایی موکب‌ها ( برای ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، پذیرایی و اجرای سرود و ... )

_ محلات تهران ( برای آتش‌بازی در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن ماه )

در ارتباط با نحوه توزیع اقلام فرهنگی نیز گفته شد، اقلام فرهنگی در اختیار مساجد منتخب قرار می‌گیرد و مسئولان مساجد باید از ساعت ۱۳ در مقابل مساجد مستقر شوند تا افراد، گروه‌های مردمی و مساجد دیگر به این محل‌ها رجوع کرده و توزیع اقلام صورت پذیرد.

در ارتباط با برپایی موکب توسط هیئت‌ها، تشریح شد که هیئت‌ها در چهل میدان اصلی شهر تهران مستقر شده و به برگزاری ایستگاه صلواتی، توزیع اقلام فرهنگی و پذیرایی و اجرای گروه سرود‌های مشخص شده می‌پردازند.

طرح محلات نیز برای توزیع لوازم آتش‌بازی در بیش از صد نقطه از محلات شهر تهران است که برای ساعت ۲۱ و روز ۲۱ بهمن و همزمان با سردادن شعار «الله‌اکبر» تدارک دیده شده است.

در پایان از حاضران در جلسه درخواست شد که برای برگزاری جشن «فجرعلوی» به بهترین شکل ممکن، از تمام امکانات در اختیار استفاده کنند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار