کد خبر: ۸۴۶۸

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی یزد در ۲۲ بهمن

همزمان با برپایی جشن چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیانیه‌ای در همین راستا منتشر کرد. 
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی یزد در ۲۲ بهمنبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با برپایی جشن چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیانیه‌ای در همین راستا منتشر کرد. 

«۴۴ پیش مردم در ۲۲ بهمن با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، دودمان ظلم و ستم را برچیده و با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" مسیر عزت و افتخار را انتخاب کردند.
 
طنین آوای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته در اقصی نقاط عالم شنیده و باعث امیدواری مستضعفان عالم شده است.

در طول این ۴۴ سال آمریکا و دیگر مستکبران، برای شکست ملت ایران از هیچ کوششی دریغ نکردند و با تحریم‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و از همه مهمتر اقتصادی سعی کردند که ملت و حاکمیت را در مقابل یکدیگر قرار دهند، اما تلاش‌های آن‌ها شناسایی و خنثی شد.

اکنون که انتقال قدرت در دنیا پدیدار شده، دشمنان سعی دارند با بر افروختن دوباره آتش فتنه و اغتشاش در کشور، ملت ایران را از مسیر آرمان‌ها منحرف کنند، اما می‌دانند که در این مسیر، درخت تناور جمهوری اسلامی همچنان استوار است. 

راهیپمایی ۲۲ بهمن امسال از جهاتی قابل توجه است، زیرا از یک طرف حضور مردم در این عرصه، باعث ناامیدی کامل دشمنان در براندازی نظام اسلامی خواهد شد و از طرف دیگر به آن‌ها نشان خواهد داد که ملت بزرگ و انقلابی ایران با همه مشکلات اقتصادی حاضر نیستند از دین اسلام و خون هزاران شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به سادگی بگذرند.

 ما مردم دارالعباده یزد با هر سلیقه سیاسی همچون سال‌های گذشته با شعار "آری به جمهوری اسلامی و نه به غیر جمهوری اسلامی" در این میدان حضور پیدا کرده و مشت محکمی را بر دهان همه مخالفان داخلی و خارجی می‌زنیم و وفاداری خود را به اسلام و نظام مقدس اسلامی به دنیا نشان خواهیم داد.»

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار