کد خبر: ۸۴۹۴
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان:

توسعه طرح «خانه‌های عالم» در هرمزگان تاثیر بسزایی در اشاعه فرهنگ دینی دارد

حجت‌الاسلام انصاری راد با بیان اینکه توسعه «خانه‌های عالم» در هرمزگان تاثیر بسزایی در اشاعه فرهنگ دینی دارد، گفت: در حال حاضر ۲۹۵ باب خانه عالم  در استان هرمزگان بنا شده که به نسبت جمعیت روستا‌های استان بسیار کم است.
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری‌راد در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، با اشاره به خدمت ۳۰ ساله‌اش در سازمان تبلیغات، اظهار کرد: احداث خانه‌های عالم در شهرها و روستاها یکی از مسائل مهمی است که باید در استان با جدیت دنبال شود چرا که استقرار روحانی و عالم در مناطق مختلف تاثیر بسزایی در اشاعه فرهنگ دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد. 

وی افزود: در حال حاضر ۲۹۵ باب خانه عالم در استان هرمزگان بنا شده است که به نسبت جمعیت روستاهای استان بسیار کم است و لازم است از راه‌های مختلف اعتبارات بیشتری برای احداث خانه‌های عالم در روستاها تامین شود. 

حجت‌الاسلام انصاری راد با انتقاد از موازی کاری‌ها در حوزه فرهنگ دینی، گفت: حرکت فرهنگی استان در حوزه دینی، بایستی بر مبنای نقشه مهندسی فرهنگی استان باشد، چرا که برای کار در حوزه‌ی فرهنگ نیاز به نقشه راه وجود دارد و این مهم با تلاش کارشناسان تحت عنوان نقشه مهندسی فرهنگی آماده شده است. 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان، با اشاره به سینمای شهر نمایش که در ملکیت سازمان تبلیغات است، عنوان‌کرد: این سینما باید بازسازی شود و خواهشی که داریم این است که بازسازی این مکان از سمت دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی پیگیری شود تا اجازه‌ی بازسازی این فضای فرهنگی اخذ شود، چرا که فعال‌سازی آن می‌تواند تاثیر بسزایی در  افزایش شور و نشاط جامعه داشته باشد.

حجت‌الاسلام انصاری راد ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مدیران سابق و فعلی استان عنوان‌ کرد: ما آمده‌بودیم که یک سال در جاسک تبلیغ داشته باشیم، اما ۹ سال در این شهرستان ماندیم و قریب به ۳۱ سال در هرمزگان خدمت کردیم، که امیدواریم مورد رضای خداوند متعال قرار گرفته باشد. 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار