کد خبر: ۸۵۷۶
اداره‌کل تبلیغات اسلامی تهران خبر داد؛

رئیس جدید تبلیغات اسلامی اسلامشهر معارفه شد

مراسم معارفه حجت الاسلام حسین رواز رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

رئیس جدید تبلیغات اسلامی اسلامشهر معارفه شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم معارفه حجت‌الاسلام حسین رواز رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر در دفتر فرماندار این شهرستان با حضور حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر، حجت‌الاسلام محمد جواد زهرایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، فرماندار شهرستان اسلامشهر، معاون اجتماعی وسیاسی فرمانداری، معاون مدیرکل و رئیس ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تهران، رئیس امور مساجد شهرستان، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه از زحمات حجت‌الاسلام علی تولایی، رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر تقدیر و حجت‌الاسلام رواز به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر معرفی شد.

در این مراسم حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر ضمن خوش‌آمد گویی به مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی استان تهران و همراهان و مدعوین جلسه، در خصوص فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در شهرستان نکاتی را بیان کردند.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام زهرایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران به بیان دست آورد‌های انقلاب اسلامی در این ۴۴ سال پرداخت و افزود: امروز ما در وسط جنگ ترکیبی دشمن قرار گرفته ایم. جنگ روایت سازی، جنگ تصویرسازی معاندین برای نشان دادن ایرانی آشفته برای هموطنان ما در کشور و دیگر کشور‌ها. دشمنان به شدت دنبال باور پذیر کردن این مسئله بودند، که کار سازمان تبلیغات و نهاد‌های فرهنگی را سنگین می‌کند. وظیفه و ماموریت جدی سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های تبلیغی کشور در این جنگ روایت‌ها خلق روایت‌های مثبت و نشر خوبی‌های اتفاق افتاده است تا مردم با بصیرت حقایق را دریابند.

حجت‌الاسلام زهرایی درادامه افزود: ساماندهی تشکل‌های دینی و قرآنی در جهت جهاد تبین و جهت‌دهی واثردهی بالا با سازمان تبلیغات اسلامی است. عمده کار نهاد‌های فرهنگی تصویرسازی و روایت‌سازی درست و موثر در برای حفظ مردم انقلابی است.

در ادامه حجت‌الاسلام برقراری امام جمعه محترم شهرستان اسلامشهر ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در مراسم و قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته توسط سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه مختلف فرهنگی و تبلیغی در خصوص تقویت و توسعه رسالت‌های که بردوش سازمان تبلیغات اسلامی مطالبی را بیان کرد.

امام جمعه محترم شهرستان اسلامشهر در پایان یادآور شد: مجموعه‌های فرهنگی شهرستان باید در ذیل اداره تبلیغات اسلامی ساماندهی اداره شوند و سازمان تبلیغات برنامه ریزی دقیقی برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولین هیئات مذهبی و مداحان و مبلغان و مبلغات داشته باشد. تا بتوان با حرکت دسته جمعی و منظم به اهداف اصلی انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار