کد خبر: ۸۹۴۳

برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ و جهاد تبیین در گلستان

همایش طلایه داران تبلیغ و جهاد تبیین در آستانه ماه رمضان با حضور جمع زیادی از روحانیان و مبلغان دینی در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این همایش اظهار داشت: تقارن آغاز ماه مبارک رمضان با نوروز باستانی فرصت مغتنمی برای نهادینه کردن آموزه‌های دینی و اسلامی در جامعه است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین ادامه داد: سامان دادن به امور تبلیغی، شناسایی نقاط تبلیغی و ساماندهی مبلغین و استفاده از همه ظرفیت‌های تبلیغی، از جمله مباحث مطروحه در این همایش است.

وی به فعالیت‌های دشمن و سرمایه گذاری او برای انحراف جوانان اشاره کرد و گفت: آنچه نیاز است مبلغان بدان توجه داشته باشند، پاسخ به شبهات جوانان است که باید بدان پرداخته شود و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: ماه مبارک رمضان بزرگترین ظرفیت برای تبیین و ترویج مبانی دین و اهل بیت (ع) است و با توجه به نیاز مردم باید بدان پرداخته شود.

وی اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب خطاب به علما و روحانیون، رفتن سراغ جوانان و ارتباط گیری با آنها بوده و این یک ظرفیت بسیار مهم و عظیم است.

گرزین تصریح کرد: همایش طلایه داران تبلیغ با هدف هم افزایی بیشتر روحانیون در آستانه ماه رمضان برگزار شده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و امام جمعه موقت تهران هم در این همایش در امامزاده عبدالله گرگان گفت: انبیا طهارت ذاتی، نورانیت و مخاطب شناس بودند و روحانیت هم باید در مسیر انبیا الهی حرکت کنند.

آیت الله کاظم صدیقی افزود: باید نیاز جوانان و قشرهای مختلف را تشخیص دهیم تا بتوانیم برای آن نسخه‌ای راهگشا بنویسیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار