کد خبر: ۸۹۵۰
به همت حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می‌شود؛

آغاز حرکت کاروان شادی «سال نو، قصه نو» به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

«سال نو، قصه نو» عنوان کاروان و مجموعه برنامه‌هایی است که به همت حوزه هنری کودک و نوجوان به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کار خود را در تهران آغاز کرده‌است.
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

کاروان شادی «سال نو، قصه نو» به مناسبت نوروز ۱۴۰۲به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، «سال‌نو، قصهٔ‌نو» کاروان شادی آفرینی است که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل آموزش‌های شهروندی و با مشارکت حوزه هنری کودک و نوجوان ذیل مجموعه برنامه‌های «بهار در بهار» کار خود را در تهران آغاز کرد.

این کاروان شادی که روز ۲۶ اسفند ماه در میدان حضرت ولیعصر (عج) افتتاح شد،  اجرا‌های اصلی برنامه‌های خود را از ۲۷ اسفند ماه در اماکن پرتردد سطح شهر تهران مثل بوستان‌ها و مقاصد گردشگری آغاز کرده و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

سجاد عباسی دبیر اجرایی «سال نو، قصه نو» و معاون فعالیت‌های فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان نیز در مورد این کاروان شادی بیان کرد: «سال‌نو، قصهٔ‌نو» کاروان قصه، بازی و نمایش ویژهٔ نوروز ۱۴۰۲ است. کاروان شادی «سال نو، قصه نو» شامل مجموعه برنامه‌های «روایت اقوام» با حضور عروسک‌های غول پیکر اقوام ایرانی در ۶ منطقه تهران، «چرخ بهار» در ۱۶ منطقه تهران، «شهر قصه» با قصه‌گویی و آموزش مفاهیم تربیتی ویژه کودکان با حضور عروسکی انیمه‌های فیلم «لوپتو» در ۵ منطقه تهران و برنامه «زیر گنبد کبود» با اجرای نمایش عروسکی در قالب قصه، بازی و نمایش به‌صورت تئاتر تعاملی ویژه مراکز بهزیستی در ۴ منطقه تهران میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود.

دبیر اجرایی «سال نو، قصه نو» در پایان گفت: با توجه به فضای معنوی در بهار امسال، ترویج و اشاعه مفاهیم مذهبی و تربیتی در بین کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم، مهم‌ترین و بهترین مسئله‌ای است که باید به آن بپردازیم. از این رو در تلاشیم تا با این کاروان بهترین میزبانی از کودکان و نوجوانان را داشته باشیم.

گفتنی است کاروان شادی «سال نو، قصه نو» همزمان با آغاز سال خورشیدی ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان به همت شهرداری تهران و همکاری حوزه هنری کودک و نوجوان در ۲۲ منطقه تهران برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار