کد خبر: ۹۰۴۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه خبر داد

تشکیل ستاد نهضت پیشرفت بانوان در قروه

حجت‌الاسلام سبزی گفت: اجرای طرح محله همدل در کشور لازمه شناسایی افراد و گروه‌هایی است که بتوانند زمینه حل مشکلات را فراهم کند و بانوان در نشر خوبی‌های جامعه تاثیرگذار هستند.
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام سیف الله سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه پیش از ظهر چهارشنبه (۱۶ فروردین ماه) در جلسه ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان قروه اظهار کرد: نهضت پیشرفت بانوان در سطح کشور به همت سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفته که زمینه‌ساز فعالیت بانوان است.

وی با بیان اینکه ستاد نهضت پیشرفت بانوان به دنبال استفاده از ایده، نظرات و توانمندی بانوان است، افزود: بانوان می‌توانند فعالیت‌های ارزشمند و قابل تحسینی انجام دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اشاره به اجرای مهرواره محله همدل در کشور و سطح استان کردستان اضافه کرد: بانوان می‌توانند با شناسایی فعالیت‌های موثر و یا اجرای کارهایی متناسب با مهرواره محله همدل، زمینه ساز معرفی نشر خوبی‌ها باشند.

حجت‌الاسلام سبزی یادآور شد: در نیمه شعبان بانوان شهرستان قروه با اجرای طرح خیابان انتظار، فعالیت‌های موثر و چشمگیری در سطح شهرستان انجام دادند که قابل تقدیر است.

همچنين ئالا شهسواری مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از دستگاه‌های فرهنگی کشور است که در استان کردستان حدود یک‌هزار و ۴۰۰ تشکل دینی، مذهبی و فرهنگی دارد و بانوان در این تشکل‌ها فعال بوده که فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، مذهبی، دینی، اجتماعی را انجام می‌دهند.

وی اعلام کرد: بانوان عضو ستاد نهضت پیشرفت ظرفیت بزرگی در احصاء و حل مشکلات هستند و می‌توانند ضمن شناسایی مشکلات با کمک سایر بانوان نسبت به حل آن نیز گام بردارند.

الهام دهقانی مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اعلام کرد: انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به جایگاه و شخصیت بانوان دارد و سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تشکیل ستاد نهضت پیشرفت بانوان در استان و در همه شهرستان‌ها درصدد است که بتواند از ظرفیت بانوان در حل مسائل اجتماعی، فرهنگی و غیره استفاده کند.

وی عنوان کرد: و طرح رفیقانه از طرح‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان است که براساس آن نوجوان و جوانان ارزشی شناسایی می‌شوند تا ناهنجاری‌های عفاف و حجاب را بررسی نمایند.

دهقانی افزود: طرح نظام تبیین نیز از دیگر طرح‌های ستاد است که براساس آن گروههای تبلیغی تشکیل می‌شوند تا اولویت‌های زمانه را طراحی کند و در این طرح گروهی با عنوان حرف‌آورد تشکیل خواهد شد تا در فضای مجازی جریان‌سازی کند و جبهه مردمی را کسب کند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار