کد خبر: ۹۰۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

شأن مسئولان در نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی و نشر خوبی‌هاست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: شأن مسئولان در نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی و نشر خوبی‌هاست، اما گره‌زدن تمامی مسائل به مسئولان نیز امری نادرست است.
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزاش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که با موضوع محله محور نشر خوبی‌ها در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: عدم حضور مردم در اجرای برنامه‌ها، می‌تواند آثار مخربی داشته باشد چرا که هیچ ارگان و اداره‌ای نمی‌تواند بدون حضور مردم سیاست‌ها و کارهای خود را پیش ببرد.
حجت‌الاسلام رازیانی افزود: متأسفانه در جامعه امروزی برخی سعی در پاشیدن بذر ناامیدی دارند، اما در عمل واقعیت چیزی دیگر است، و از اصحاب رسانه این انتظار می رود که با نشر زیبایی‌های اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و ... الگوهای خوب را در جامعه فرهنگ سازی کنیم.
وی با بیان اینکه رسانه قدرت این را دارد که کارهای نیکی که در جامعه اتفاق می‌افتد را بسیار ظریف جلوه دهد، تصریح کرد: معرفی و نشر برخی از الگوهای خوبی در جامعه می‌تواند آثار بسیار مناسبی را در جامعه داشته باشد، بنابراین باید زیبایی‌های انسانی و معرفتی در جامعه را گسترش داد و به وسیله آن باعث نشر خوبی‌ها شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه در وحدت باید نگاه به بزرگان مذاهب انداخت، تأکید کرد: در فرهنگ اهل تشیع نگاه به سرچشمه است و اگر مرجع تقلید و یا رهبر حکم صادر بفرمایند اجرای آن واجب است، لذا بر اساس رهنمودهای مقام معظم "هر کس ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر دهد مزدور دشمن است.
 حجت‌الاسلام رازیانی با بیان اینکه امیدواریم در استان کردستان شاهد فعال شدن جبهه‌ای رسانه‌ای برای نشر خوبی‌ها باشیم تصریح کرد: باید با در نظر گرفتن تضارب آرا و بدون نگاه حزبی و سیاسی برای تقویت جبهه رسانه‌ای در استان تلاش کنیم.
وی از اجرای طرح محله همدل با هدف نشر خوبی‌ها در همه محلات و کوچه‌های کردستان خبر داد و گفت: برنامه‌های قرآنی اعم از جزء خوانی، تدبر در قرآن، محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی و جلسات تفسیر سوره مبارک محمد(ص) و تجلیل از بانوان کارآفرین نیز در هر ده شهرستان با حضور گروه‌ها و تشکل‌های مردمی برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به برنامه‌ریزی و آمادگی جهت برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر، بزرگداشت سالروز شهادت امیرالمومنین(ع) و جشن عید سعید قربان خاطر نشان کرد: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) سفره‌های کرامت از روزهای آتی برپا و بسته و غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود. 
وی افزود: همچنین در دهه آخر رمضان نشست وحدت و مقاومت علما و روحانیون تسنن و تشیع در تمامی شهرستان‌های کردستان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام رازیانی در ادامه حمایت از تولیدات رسانه‌ای را از برنامه‌های این اداره‌کل عنوان کرد و بیان داشت: جدا از نگاه‌های سیاسی و جناحی، دیدگاه هر کسی قابل احترام است، کما اینکه شاید آن نگاه برای ما قابل قبول نباشد. با اتحاد و یکدلی در بین افراد جامعه می‌توان بسیاری از کارها را به صورت موفق انجام داد.
وی با ذکر اینکه مسئله وحدت در جامعه یک مسئله اعتقادی و دینی است نه مسئله سیاسی و جناحی که بتوان به راحتی آن را تغییر داد، عنوان کرد: منکر وجود بسیاری از مشکلات در جامعه نیستیم اما در کنار این مشکلات متاسفانه عده‌ای دنبال سیاه‌نمایی هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه در وحدت باید نگاه به بزرگان مذاهب انداخت، افزود: در فرهنگ اهل تشیع نگاه به سرچشمه است و اگر مرجع تقلید و یا رهبر حکم صادر بفرمایند اجرای آن واجب است لذا بر اساس رهنمودهای مقام معظم "هر کس ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر دهد مزدور دشمن است".

گفتنی است؛ در پایان هر کدام از حاضرین در جلسه به بحث و گفتگو پیرامون برپایی هشتگ نشر خوبی‌ها در استان علی الخصوص شهرستان سنندج پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار