کد خبر: ۹۰۹۲

تقدیر امام جمعه شهرستان بندرلنگه از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در دیدار با حجت الاسلام حقانی، از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر کرد.
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه در دیدار حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با وی، از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی تقدیرکرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی پیشگام ترویج فرهنگ دینی است و این سازمان یادگار امام راحل (ره) است.

وی افزود: خوشبختانه تبلیغات اسلامی در این چندین سال توانسته است که اقدامات شایانی را به مردم، قشر روحانیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه دهد.

امام جمعه بندرلنگه خاطرنشان کرد: همه نهادهای انقلابی که امام خمینی(ره) تاسیس می‌کند در آسمان کشور درخشندگی خاصی دارند و یکی از آنها سازمان تبلیغات اسلامی است که این سازمان خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.

حجت‌الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات هرمزگان نیز در این دیدارعنوان کرد: باید در کارها و عملکردها، مساله اخلاص را در نظر گرفت و در همه مسائل به اخلاص در کار اهمیت ویژه ای بشود.

وی،اتحاد مردم و روحانیت نیز مهم برشمرده برشمرد و بر توسعه و ترویج تربیت دینی در نسل جوان تاکید کرد.

وی خاطرنشان ساخت: مساله تبلیغات اسلام باشد اما فقط صرف عکس گرفتن و فعالیت در فضای مجازی نباشد بلکه تبلیغات بیشتر رو در روی هم صورت گیرد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام حقانی عنوان کرد: تبلیغ رسالتی است که توجه به آن در دنیای کنونی و با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار، اهمیتی دوچندان یافته؛چرا که دشمن در کمین فرهنگ و دین جهان اسلام بوده و در صدد القای بی هویتی بر جامعه جهانی، به‌ویژه جهان اسلام است.

ارسال نظر