کد خبر: ۹۱۰۸

برقراری پیوند اجتماعی از اهداف محله همدل است

راهیار منطقه غرب گفت: هدف اصلی مهرواره برقراری پیوند اجتماعی در محلات و اجتماعات کوچک شهر و روستا است.
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام محمد میرزایی، راهیار منطقه غرب کشور در دیدار با کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان (۲۰ فروردین ماه) اظهار داشت: در محله همدل می‌توان با نشر همدلی کار‌های خود را بیان و به دیگران انگیزه داد.

وی افزود: طرح مهرواره همدل از نیمه شعبان آغاز و تا غدیر ادامه دارد که به غیر از حل مسئله به حل مشکلات محلات افراد دغدغه‌مند هم می‌پردازد.

حجت‌الاسلام میرزایی عنوان کرد: بحث روایت همدلی به صورت رسانه‌ای، متنی و شفاهی در رادیو همدل و بازگو کردن آن و تبدیل به داستان از مهمترین مسئله ویژه در این طرح است.

وی اظهار کرد: سعی شود در این طرح مشارکت جوانان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ جهت حضور بیشتر استفاده شود تا هویت رسانه‌ای در بین آنان ایجاد گردد.

راهیار منطقه غرب همچنین به نشر خوبی‌ها و ایجاد تحول خاطر نشان کرد: در بحث رسانه می‌توان از طریق برگزاری مسابقه و بازی‌واره در بین نوجوانان و جوانان اقدام شود.

 وی همچنین به شماره پیامک این مهرواره اشاره و افزود: مخاطبان با ارسال کلمه لبیک یا نشر به شماره پیامکی ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ می‌توانند در این مهرواره شرکت کنند.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: در این طرح تلاش بر این است که سنت‌های پیامبر (ص) ساخته و زنده شود.

وی افزود: صفات و خصوصیات کسانی که دارای سنت‌های نیک و پسندیده هستند را تشویق و سعی در ترویج آن کنیم. اصل هدف مهرواره پله‌های رسیدن به خدا است که امید است در این راستا موفق شویم.



ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار