حجت الاسلام خضرلو:

۴۰۰ محفل جمع خوانی در آذربایجان غربی دایر است

حجت الاسلام خضرلو گفت: در بیش از ۴۰۰ محفل جمع خوانی، ۷۲ کرسی تفسیر و ۲۰۰ مسجد و حسینیه افطاری ساده و ۵۰ مجلس محافل ویژه دانش آموزی در آذربایجان‌غربی دایر است.
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

به گزارش نهضت از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام رحمان خضرلو امروز در جلسه روحانیون کنشگر جهاد تبیین که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، با اشاره به اعزام بیش از ۱۵۰۰ روحانی به تبلیغ در ایام ماه رمضان اظهار داشت: امسال تلاش شده است برنامه‌های ماه مبارک رمضان به صورت مردمی و قرآن محور برگزار شود و بیش از ۱۵۰۰ روحانی در قالب روحانیون مستقر، پایگاه‌های اجتماعی، مبلغین فصلی و موسمی و روحانیون ائمه جماعت به مساجد استان اعزام شده‌اند.
وی اضافه کرد: به بیش از ۹۵ درصد مساجد استان روحانیون اعزام شده است و امسال در ماه مبارک رمضان تمرکز بیشتر روی بحث جمع خوانی و جزء خوانی قرآن کریم، کرسی‌ها تفسیر، افطاری‌های ساده، محافل ویژه دانش آموزی، همایش روزه اولی ها، افطاری‌های وحدت،  غرفه دختران انقلاب  و ایستگاه‌های پرسش و پاسخ در مساجد و محلات استان شده است که یکی از اتفاقات خوب ماه مبارک در سال جاری محسوب می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: حمایت از جریانات گفتمان ساز، حمایت از گروه‌های جهادی و تبلیغی، راهبری محتوای تبلیغی با تهیه کتب، حمایت از مبلغین مستقر و شناسایی و اعزام مبلغین از مهم‌ترین فعالیت تبلیغات اسلامی در حوزه مبلغین بود.
وی با بیان این که تقویت و تحکیم پیوند اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم مهم‌ترین برنامه روحانیون اعزامی تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: در قالب نشر خوبی‌ها برنامه‌های محوری مساجد شاخص ارومیه ضبط و تولید و منتشر می‌شود و روحانیون هم می‌توانند فعالیت شاخص و تاثیرگذار خود را به اطلاع تبلیغات اسلامی برسانند تا برنامه‌های آن تهیه و منتشر شود.
حجت الاسلام خضرلو افزود:  در بیش از ۴۰۰ محفل جمع خوانی، ۷۲ کرسی تفسیر و ۲۰۰ مسجد و حسینیه افطاری ساده و ۵۰ مجلس محافل ویژه دانش آموزی در آذربایجان‌غربی دایر است.
                     
وی در پایان عنوان داشت: تمامی برنامه‌های ماه رمضان در راستای جهاد تبیین و رویکرد نشر خوبی‌ها و به‌پای کار آوردن مجموعه‌های مردمی برای تقویت امید در مردم است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار