کد خبر: ۹۲۱۳

جبلی: رسانه ملی سعی کرد با برنامه «محفل» به قرآن توجه کند

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: رسانه ملی در برنامه «محفل» سعی کرد تا ماه رمضان امسال را متفاوت از سال‌های گذشته به قرآن توجه کند، اما می‌دانیم که چنین اقداماتی کافی نیست.
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن باید محلی برای ارائه دستاورد‌های نوین در حوزه قرآن باشد، گفت: ما در حوزه قرآن دستاورد‌های خوبی داریم و رسانه ملی هم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه «محفل» سعی کرده تا ماه رمضان امسال متفاوت از سال‌های گذشته به قرآن توجه کند، اما می‌دانیم که چنین اقداماتی کافی نیست.

وی با بیان اینکه در بسیاری از حوزه‌ها از جمله قرآن، ظرفیت‌های مردمی بهتر از صداوسیما عمل کرده‌اند، افزود: برای تحقق فرهنگ قرآنی بهترین شیوه استفاده از ظرفیت‌های مردمی است که به صورت جهادی در این مسیر فعالیت می‌کنند و افرادی را نیز تربیت کرده‌اند.

جبلی با اشاره به اینکه فرهنگ قرآنی باید در جامعه توسعه یابد، خاطرنشان کرد: هنوز در این مسیر کاستی‌های بسیاری وجود دارد که باید همه نهاد‌ها در عرصه عمل قدم بگذارند و برای توسعه فرهنگ و سبک زندگی قرآنی اقدام کنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار