کد خبر: ۹۲۴۳

محفل، اثرگذارترین برنامه مذهبی سال‌های اخیر است

یکی از شاعران مذهبی کشور گفت: به نظر من برنامه محفل یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های مذهبی بوده که در این سال‌ها روی آنتن رفته است.
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

محفل، اثرگذارترین برنامه مذهبی سال‌های اخیر استبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، عاطفه جوشقانیان از شاعران آييني، درباره برنامه محفل گفت: محفل یکی از اثرگذارترین برنامه‌های مذهبی است که در سال‌های اخیر روی آنتن رسانه ملی رفته و در انتخاب مجری، مهمان‌ها و داور‌ها بسیار هوشمندانه عمل شده است. بیان نکات دقیق از سوی داوران متناسب با فضا و آیاتی که قرائت می‌شود، برنامه را جذاب‌تر می‌کند. من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که بشود برنامه‌ای شاد و مهیج با موضوع قرآنی اجرا کرد، اما برنامه محفل این امر را به منصه ظهور رساند.

جوشقانیان تصریح کرد: معمولا افراد فکر می‌کنند قرآن برای عزا است، اما برنامه‌هایی از این دست که قرآن را در متن زندگی مردم با فضایی شاد و پر از رفاقت نشان می‌دهد تاثیرگذاری زیادی دارد. ما فقط باید قرآن را درست معرفی کنیم؛ در این شرایط کلام خدا خودش کارش را بلد است و تاثیر درستی روی مخاطبانش می‌گذارد.

وی اظهار داشت: من یک پسر هشت ساله دارم و پس از پخش برنامه محفل فهمیدم می‌شود قرآن را به صورتی بسیار شیرین و حتی با صوت ولحن به کودک آموخت.

این شاعر کشور درباره نقاط ضعف موجود در برنامه محفل بیان کرد: بی شک هر کاری نقاط ضعف خاصی دارد، اما نقاط قوت برنامه محفل به قدری پررنگ هستند که می‌شود از نقاط ضعف آن کاملا چشم‌پوشی کرد.

جوشقانیان افزود: یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این برنامه این است که داور‌ها از اقشار مختلف و بسیار مسلط به موضوع خود انتخاب شده اند و دقیقا می‌دانند کجا و به چه شیوه‌ای وارد بحث شوند و نکات مختلف را درباره آیات قرآن کریم به مخاطب منتقل کنند.

«محفل» برنامه تلویزیونی شبکه سه سیما است که در روز‌های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ ساعاتی پیش از افطار روی آنتن رسانه ملی مي‌رود. احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان، رضوان درویش و حسنین الحلو، داوران اين برنامه هستند و مجری آن رسالت بوذری است. در مجموع ۱۵۰ مهمان در طول شب‌های ماه مبارک رمضان به «محفل» می‌آیند و موفقیت‌ها و فعالیت‌های قرآنی خود را در فضایی شاد و جذاب، معرفی می‌کنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار