کد خبر: ۹۳۱۷
در آيين توديع و معارفه مطرح شد؛

توصیه رئیس سازمان تبلیغات به مدیرعامل جدید خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام قمی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل گروه رسانه‌ای «مهر»، خواستار هم‌افزایی بیشتر اين گروه رسانه‌ای با دیگر اجزای سازمان تبلیغات اسلامی شد.
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

توصیه رئیس سازمان تبلیغات به مدیرعامل جدید خبرگزاری مهربه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیین تکریم محمد شجاعیان زنجانی و معارفه محمدمهدی رحمتی، امروز ششم اردیبهشت ماه، با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، احمد مداحی، مدیرعامل مرکز رسانه‌ای سپهر، ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، محمدمهدی رحمتی مدیرعامل‌ گروه رسانه‌ای مهر و محمد شجاعیان زنجانی مدیرعامل سابق این گروه رسانه‌ای و جمعی از اصحاب رسانه در سالن شهید شیرازی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر، با اشاره به مکتب ساده‌زیستی امام خمینی (ره) و ابعاد سیاسی و فرهنگی ایشان، بیان کرد: ما سیاسی هستیم، چون یاد گرفته‌ایم مکتب‌مان و رسم زندگی‌مان را بر اساس ساده‌زیستی امام خمینی (ره) تنظیم کنیم. امام راحل سیاسی بودند و ما فرزندان ایشان از اینکه معنای فاخر و عمیق مکتب ایشان را می‌دانیم و آن را در جهان به منصه ظهور می‌گذاریم، اِبایی نداریم، اما همان معنای عمیق و فاخر سیاسی در راهبرد زندگی امروز ما به دغدغه‌ فرهنگی تبدیل شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن قدردانی از زحمات آقای شجاعیان و اهتمام‌ورزی او در زمینه فرهنگ اشاره کرد و یادآور شد: حضور آقای شجاعیان در گروه‌ رسانه‌ای «مهر» و اهتمامش به فرهنگ، یک چشم‌روشنی برای افرادی بود که دغدغه‌ فرهنگ داشتند.

حجت‌الاسلام قمی به مدیران ادوار گذشته خبرگزاری «مهر» اشاره کرد و گفت: برادران ما در «مهر» منشأ خیر و برکت بودند، چراکه ما در گروه رسانه‌ای مهر، شاهد تربیت و پرورش نیروی انسانی كارآمد هستیم و این برای ما جای مباهات دارد.

او از خانواده بزرگ گروه رسانه‌ای «مهر» تشکر کرد و گفت: تک‌تک دوستان ما در «مهر» منشأ فایده بوده‌اند و نکته مهم فعالیت آن، اهتمام به فرهنگ بود. پیوند ما در سازمان تبلیغات اسلامی با گروه رسانه‌ای مهر، واقعا برادرانه است و خوشبختانه درگیر قید و بندهای سازمانی نیستیم و مرزی دور خودمان نکشیده‌ایم. مسئله و دغدغه‌ ما مردم، فرهنگ و مکتب امام (ره) است. همان‌طور که غصه مردم را می‌خوریم، دلمان برای فرهنگ کشور هم می‌تپد و برای معیشت مردم نيز دردمند هستیم، اما بدتر از ضربه اقتصادی، صدمه‌ای است که به ساحت فرهنگی کشور وارد شده‌است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: آقای شجاعیان واقعا نه تنها از تفکر و علم خودش بلکه از جانش برای پیشرفت گروه رسانه‌ای مهر سرمایه گذاشت و در برابر شرایطی که گاهی از نظر مالی خوب نبود، ایستادگی کرد. در زمان مدیریت آقای شجاعیان اتفاقات خوبی رقم خورد که یکی از آن‌ها «مهرینو» و کاری بود که برای هیئت و مسجد انجام شد.

حجت‌الاسلام قمی خطاب به محمدمهدی رحمتی مدیرعامل جدید گروه رسانه‌ای «مهر» متذکر شد: ما می‌خواهیم شاهد گسترش خانواده «مهر» باشیم. دلمان می‌خواهد بین همه اجزای سازمان تبلیغات اسلامی هم‌افزایی وجود داشته باشد. البته از این موضوع مهم‌تر برای ما در سازمان تبلیغات اسلامی هم‌بستگی بین موسسات و استان‌ها در جریان فرهنگی انقلاب اسلامی است که به حتم با تجاربی که از آقای رحمتی در بسیج رسانه ملی سراغ داریم، این امر مهم امکان‌پذیر خواهد بود.

سپهر تبلیغی ما در سازمان تبلیغات اسلامی تبیین است

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، در این مراسم ضمن قدردانی ازعوامل برنامه تلویزیونی «محفل» و همچنین قرائت آیاتی از سوره نبأ، گفت: آنچه که ما از حرف‌های رهبر انقلاب اسلامی در عرصه رسانه‌ای برداشت می‌کنیم هم تبین و هم تبیین‌ است. اولويت رسانه در سپهر تبلیغی ما در سازمان تبلیغات تبیین است که باید پیش نیاز تبین باشد و به اتقان برسد و البته که این موضوع انتظارات ما را از جهادگران عرصه رسانه بالا خواهد برد و مطالبات‌مان را افزایش می‌دهد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، با قدردانی از خانواده بزرگ گروه ‌رسانه‌ای مهر، بیان کرد: من به نمایندگی از مدیران سازمان‌ تبلیغات اسلامی از آقای شجاعیان به پاس مجاهدت‌هایش در رسانه مهر تشکر می‌کنم و خوشحالم که در خدمت برادر عزیزم آقای رحمتی هستیم، کسی که سال‌ها در بسیج رسانه ملی حضور داشته و تسلط خوبی روی زیست‌بوم استانی کشور دارد. ما در سازمان تبلیغات اسلامی اميدواريم که این جابه‌جایی سبب رشد و تعالی رسانه‌ مهر شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش‌های خالصانه و همراهی محمد شجاعیان در گروه رسانه‌ای مهر تقدیر شد و محمد مهدی رحمتی که پیش از اين سکاندار بسیج رسانه ملی بود، به خانواده بزرگ «مهر» پیوست.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار