کد خبر: ۹۴۴۵

مراسم بزرگداشت شهدای امنیت و غیرت در ادبیل برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای امنیت و غیرت با سخنرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مسجد عباسیه میراشرف اردبیل برگزار شد.
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مراسم گرامی داشت شهیدان آیت الله سلیمانی، آیت الله شهرکی و همسر محترمشان و شهید الداغی که با همکاری هیئت سیدالاحرار و اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر اینکه همه مردم باید نسبت به بزرگداشت این شهدا همت داشته باشند، اذعان داشت: مردم نمی‌گذارند که یاد و خاطره و جوانمردی و شجاعت این شهدا و نیز شخصیت دینی، اخلاقی و حماسی آنان فراموش شود.  

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه شهدا نمونه‌ای شاخص برای عمل به مکتب عاشورا و اسلام هستند افزود: یادواره شهدا فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است که هرگز کهنه نمی‌شود.

وی افزود: هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد افق‌های تازه آشکار و فراز و نشیب‌های این راه پرافتخار نمایان‌تر می‌شود و ارزش جان‌بازی و رشادت شهیدان هر روز بیشتر از قبل جلوه گر می‌شود چرا که آنان با خون خود بنیان این سازه عظیم و پرشکوه را مستحکم کردند و نهال نورسی را به درخت ستبر و ریشه‌داری تبدیل کردند.

حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل (ره)، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و هست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به شهادت حضرت آیت‌الله سلیمانی، سرگرد شهرکی و همسر ایشان و شهادت مظلومانه شهید الداغی افزود: حقیقتاً شهید حمیدرضا الداغی سبزواری سنگ تمام گذاشت و در دفاع از ناموس شهر و دیار خود و از جان خود گذشت.

شهید حمیدرضا الداغی نه‌تن‌ها شهید غیرت و مردانگی، بلکه شهید ارزش‌هاست و با شهادتش روحیه غیرت و مردانگی در کشور بار دیگر تجلی یافت و به جهانیان درس جوانمردی و دفاع از ارزش‌ها یاد داد.

در ادامه این مراسم مداحی انجام شد و حاضرین با سینه زنی و عزاداری  یاد شهدای امنیت و غیرت را گرامی داشتند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار