کد خبر: ۹۵۵۷
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

مراسم عزاداری سالگرد شهادت امام صادق(ع) در گلستان برگزار شد

حجت‌الاسلام رضا دیلمی گفت: به مناسبت سالگرد شهادت امام صادق (ع)، مراسم دسته روی و نشست‌های معرفتی و سیرتی در خصوص تبیین ابعاد شخصیتی این امام همام در مساجد و اماکن مذهبی استان گلستان با همت تشکل های دینی و انقلابی برگزار شد.
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) اظهار کرد: امام صادق (ع) در علم و دانش بی نظیر بود و در توسعه مباحث علمی و معارف دینی در زمان ایشان گسترش فوق‌العاده‌ای اتفاق افتاد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: یکی از ویژگی‌های شخصیتی که کمتر به آن توجه شده، مبارزات امام صادق (ع) با جریان طاغوت زمان بود که تلاش گسترده‌ای را در راستای مبارزه با جریان طاغوت انجام دادند.

وی بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های امام صادق (ع) به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آن است که وی چهره تشکیلاتی داشت و شبکه منسجمی را در راستای نشر معارف اسلامی و توسعه و گسترش مباحث دینی ایجاد کرد.

دیلمی اضافه کرد: وکلای امام، نمایندگان و رابطان جریان امامت در همه جای جهان اسلام حضور داشتند که موضوع بسیار مهمی است.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام صادق (ع) در آن برهه زمان با تشکیل شبکه منسجم محور جهاد تبیین و طلایه‌دار جهاد تبیین بودند و در آن شرایط سخت در مقابل جنگ ادراکی و شناختی زمان، بسیاری از نقشه‌های جبهه استکباری را خنثی کردند.

وی افزود: امروز هم یکی از وظایف و تکالیف ما در سیر تمدنی مقابله و مبارزه با طاغوت به ویژه در عرصه جنگ ادارکی و شناختی است، همان کاری است که امام صادق (ع) انجام دادند، تبیین معارف اسلامی، تبیین ارزش‌های انقلابی و تقویت جبهه اسلام در سنگرهای مختلف به ویژه سنگر قدرت نرم اسلام ناب که همان مباحث تبلیغی است که باید به آن پرداخته شود.

دیلمی ادامه داد: لذا هر کس که محب امام صادق (ع) است وظیفه دارد به امر ولی جامعه، میدان مبارزه با طاغوت در سیر تمدنی و تقویت جبهه انقلاب در عرصه جهاد و مقابله با جنگ ادراکی و شناختی دشمن را ترک نکند.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: طی این ایام در کل استان برنامه‌های مختلفی با همت تشکل‌های دینی و انقلابی برنامه ریزی شده که شامل دسته روی، نشست‌های معرفتی و سیرتی در خصوص تبیین ابعاد شخصیتی امام صادق (ع) است که در مساجد و اماکن مذهبی برگزارشد و رویکرد برنامه‌ها حضور پررنگ نوجوانان و جوانان است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار