کد خبر: ۹۶۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان مطرح کرد:

تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی برای مردم، ضروری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در همایش راویان پیشرفت بر تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی برای مردم، تاکید کرد.
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای مردم، ضروری استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان در همایش راویان پیشرفت  با حضور بیش از 170 نفر از مبلغان این نهاد انقلابی گفت: شبکه تبلیغ و مبلغان باید دستاوردها و پیشرفتهای کشور در حوزه های مختلف بویژه حوزه اقتصاد، فرهنگ و خانواده را به بهترین شکل ممکن برای مردم و جامعه تشریح کنند.

حجت‌الاسلام‌ فوقی در این باره گفت: به نظر می‌رسد ما آن‌چنان که باید نتوانسته‌ایم دستاوردهای چهل‌سالة نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که فولاد مبارکه نمونه‌ای بارز و ارزشمند از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: باید برای مردم تبیین و اطلاع‌رسانی شود که چه میزان کار و فعالیت در این شرکت انجام شده و در حال انجام است و چه تعداد رکوردها و افتخارات متعدد به‌دست‌آمده است و چه تعداد از شهروندان و نخبگان کشور و استان در این کارخانه مشغول فعالیت هستند. تمامی این موارد هریک در جای خود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل در این همایش شرایطی فراهم کرده‌ایم که مبلغان به فولاد مبارکه بیایند، از نزدیک دستاوردها، پیشرفت‌ها و سرعت پیشرفت و افتخارات به‌دست‌آمده را ببیند و پس از آن برای مردم تبیین کنند.

وی در ادامه به مبحث جمعیت و فرزند آوری اشاره کرد و گفت کشور ما در خطر کاهش جمعیت و فرزند آوری می باشد و کارشناسان این حوزه هشدارهای متعددی در این مورد داده اند لذا برعموم افراد تأثیرگذار بویژه مبلغین و روحانیون و ائمه جماعات تکلیف است که روشنگری لازم را در جامعه بویژه در بین زوجهای جوان انجام دهند تا کشور ما در سیاه چاله جمعیتی گرفتار نشود.

فوقی در ادامه به امید آفرینی و نشاط در جامعه نیز اشاره ای داشت و افزود:  دشمنان این نظام و مردم در رسانه ها و ماهواره ها در حال مأیوس کردن مردم و تیره و سیاه نمایی شرایط کلی کشور هستند و در این مسیر از دروغ پراکنی ها در رسانه ها بهره ها برده اند لذا بر مبلغین و روحانیون واجب است با تبیین دستاوردها و پیشرفتها به مقابله با این جنگ رسانه ای بپردازند چراکه تبیین پیشرفت‌ها می‌تواند برای مردم ارزش‌آفرین و امیدبخش باشد.

گفتنی است مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان پس از برگزاری جلسات و کارگاه آموزشی از نزدیک و بصورت میدانی از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر